Bjerknez

SV Seal Fead på plastikk?

Jeg testet Seal Fead her om dagen på gummilister og plastikkrails/grill og synes det fungerte utmerket, og lurte i den forbindelse om det er flere her som bruker denne på plastikk og ikke bare gummi?

Resultatet ble jo veldig bra, og alt det der... men vil bare høre hva andre her mener om denne ved bruk på plastikk?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står vel i beskrivelsen til Seal Feed at gummi ikke har noenting med plast å gjøre, om jeg ikke husker feil?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker PNEU på utvendige plastdetaljer på XTrailen - Det funker veldig bra. Skjoldfritt og matt resultat som holder minst like lenge som på dekkene. Mange av produktene kan fint brukes omhverandre.

Edit: skriveleif

Endret av ØHN
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står vel i beskrivelsen til Seal Feed at gummi ikke har noenting med plast å gjøre, om jeg ikke husker feil?

Joda.. er klar over at det står det...

Men spørsmålet er om noen her har erfaring med Seal Fead ved bruk på plast også... ?

Synes vartfall det ble bra resultat på plasten på min bil... men vet jo ingenting av varighet etc. ennå...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda.. er klar over at det står det...

Men spørsmålet er om noen her har erfaring med Seal Fead ved bruk på plast også... ?

Synes vartfall det ble bra resultat på plasten på min bil... men vet jo ingenting av varighet etc. ennå...

Jeg har prøvd sealfead på de vertikale listene på hver side av frontruta på A4 og A5 og det holder brukbart godt.

Disse listene minner mer om plast enn gummi, men er ikke hard plast heller.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har prøvd sealfead på de vertikale listene på hver side av frontruta på A4 og A5 og det holder brukbart godt.

Disse listene minner mer om plast enn gummi, men er ikke hard plast heller.

Skjønner...

Får prøve litt forskjellig... men ble litt imponert (så langt) over Seal Fead... :wub:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive