Gå til innhold

Lørdagskveld med Swissvax skinn kit


Fenwick

Recommended Posts

Da fikk jeg mitt Swissvax skinn kit til helgen og brukte lørdagskvelden til noe nyttig.. :D

Setene var ikke så verst i utgangspunktet, tanken var å løfte de litt opp og samtidig gi de en god bevaring og beskyttelse.

Er godt fornøyd med resultatet og disse produktene leverte hva jeg håpet på..

Det var ikke noe lett å ta 50-50 bilder her men noen bilder ble tatt....

Ferdig renset og som man ser så var der en del dritt som man ikke så godt kunne se for jeg startet med rensingen..

Endret av Fenwick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Det er himmel å se på klutene etter jobben når de ser sånn ut. Og det værst er at setene ser jo ikke så "ille" ut før en starter..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja synes dette ble bra! Og som du sier Tommy, veldig kjekke produkter å jobbe med.

Alt av skin ble bra, til slutt tok jeg det sorte på dørene, virker som det er immitert skinn, disse ble ikke fult så bra og det var kanskje ikke rette produkt for disse?

Skal se om jeg ikke kan følge opp med et bilde av døra.

Lahega, det er min egen bil ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Se her var det en del skitt å finne ja, har kitet selv men har ikke fått testet det enda. Gleder meg til jeg får en bil å teste det på.

Jævla fet bil forresten, rå sexy interiør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg kjøpte nettopp dette kittet og venter at jeg får det i løpe av uken.

Jeg har svarte skinnseter med hvite sømmer..

Har ikke brukt slik skinnrens før eller melken du påfører etter rens men ser jo for meg at jeg vil dra de hvite sømmene gal møkkete når jeg holder på med rensen og børsten? Hvordan løser dere andre dette hvis noen forstår hva jeg mener..

mvh Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Har ikke vært noe problem her i allefall, men skulle du få farge på sømmen, må du bare rense mer der..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke seter har du da truhaa?

Når jeg ser de skjit møkkete fillene folk får etter en rens vet jeg jo at dette vil gå i de hvite flotte sømmene når jeg tørker av etter en rens, hvordan skal jeg så rense sømmene uten og ødelegge dem?

Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Jeg har ikke, er en bil jeg har tatt (BMW mener jeg det var)

Sømmene tar du sammen med setet og skinnrensen, er de som sagt missfarget så må du over med rens + børste igjen på de. uansett kan du fint teste det på et sted som ikke er så synlig, så er du 100% sikker.....

Ratt har også farget søm innimellom, samme prosess der.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...