Gå til innhold

Kjøpe ny FoamGun


Sindre2

Recommended Posts

Er vel minimalt med forskjell på dem i faktisk bruk, så bare å handle den som passer best med tanke på annet kjøp ;) Blir vel fort mer fra nettbutikken også når du først kjøper en foamcannon derfra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den som er avbildet hos Autobahn, og den er suveren. Min har aldri lekt eller lagd noe problemer, bruker den på Foma proffserien. Anbefales.

Mange her på DCN som bruker SS sin, og siden begge er gode så ville jeg valgt den som er billigst og brukt pris-forskjellen på litt såpe. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har studert bildene og det ser ut som det er forskjell på de.,

Jeg fikk nettopp min til karcher fra Scandicshine, og den er prikk lik den på bilde hos autobahn.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har også lurt på hvilken av disse som anbefales, og jeg ser også at det er en aldri så liten forskjell på dem på bildene.

Mener å ha lest i en tidligere post at en har brukt vanlige brusflasker på en slik.

Er det noen som vet hvilken av dem dette funker på, eller om det passer på begge?? :unsure:

Idag så har jo Autobahn 20 % på sin, så den er jo fristende.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fra SS er i hvert fall 100% lik den fra Autobahn. (den som er avbildet) Bildet på SS stemmer ikke helt med den jeg fikk derifra. Ser bla. på bildet at den har "skumspreder`n" montert vertikalt, mens den jeg fikk har horisontalt. I bunn og grunn er nok disse like

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var FoamGun + diverse bestilt fra Autobahn i hvertfall, så da er det bare å glede seg til å teste :D

mener du "Gun" eller "Canon" her?

FoamGun er så vidt meg bekjent til hageslangen, og FoamCanon til høytrykkspyler :)

Regner med at det er sistnevnte, og kan si at dette er en skikkelig morsom sak man aldri blir lei av :)

Slutter aldri og imponere naboen med denne B)

Selv om jeg jo har skjønt at tyktflytende såpe renser dårligere enn tyntflytende, så er det vanskelig å la vær med tykk mengde. Blir som en liten fnisete drittunge hver gang jeg leker meg med denne, og spesielt når jeg VET naboen holder ett øye med meg.

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

mener du "Gun" eller "Canon" her?

FoamGun er så vidt meg bekjent til hageslangen, og FoamCanon til høytrykkspyler :)

Er det vanskelig å misfortstå når han legger ut linker da? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... når man ikke klikker på linkene så kan det lett missforstås ja... :rolleyes:

Var kun beskrivelsen jeg kommenterte og ikke det som ble vist i linkene.

Men saken er jo "oppklart" nå så da kan jo tråden fortsette i den skjønneste orden :)

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da er det for første gang siden november plussgrader ute! B) Har vært ute å testa FoamCanon for første gang nå nettopp! Ble litt skuffa med det samme, munnstykket lak som ei sil og det kom tynt skum.. Strammet til med en skiftnøkkel og det ble litt bedre, men forsatt lekasje.. Er det gjengetape som er trikset her? Etter jeg fikk justert og testet litt på justeringsmulighetene på Canonen fikk jeg til deilig barberskum! Herlig!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strammet til med en skiftnøkkel og det ble litt bedre, men forsatt lekasje.. Er det gjengetape som er trikset her?

Jepp, de fleste må ha på litt gjengetape, ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...