Gå til innhold

Min Audi S4


urs4r

Recommended Posts

Her er da min bil :) '92 S4 sedan med ca. 250k på telleren. Hellakkert i 2004.

Fargen er LY9Z Pantherschwartz.

H&R senkefjærer og gule koni dempere.

Støtfangere foran og bak, samt midtre dørlister fra S6.

Felger er MAE Monoblock 8,5x17 med Kumho Ecsta 235/40.

Slenger ut noen bilder.

Sitter fortsatt de gamle dørlistene på endel av bildene her ser jeg.

DSC00019.jpg

DSC00022.jpg

DSC00206.jpg

IMG_0158.jpg

IMG_0163.jpg

IMG_0164.jpg

IMG_0167.jpg

IMG_0168.jpg

IMG_0171.jpg

IMG_0173.jpg

IMG_0174.jpg

IMG_0176.jpg

IMG_0219.jpg

Her med alternative sommersko og gamle typen dørlister. Ikke veldig ren heller :P

IMG_0043.jpg

Får vel benytte anledningen til å vise fram leketøyet også :)

'00 Yzf R1

IMG_0270.jpg

11052009615.jpg

19509002.jpg19509001.jpg

IMG_0026.jpg

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lenge siden jeg har sett en så strøken S4! Som regel er det en rævkjørt ungdomsbil, med feil styling/for mye styling. Likte best de første sommerhjulene btw! Lekker bil, det skal du ha for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte helt klart MAE`ne best. :) Fin bil! Satt på med en fin S4 for litt siden, med turbo og grenrør fra KRB og litt sånn... Lyden knuller i øra for å si det sånn! Hvordan interiør er det i denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte motorparken din, likte "mafia"-stil på bilen og sykkelen er jo bare kremen :thumbs:

Hyggelig å høre :) takktakk!

Den S4'n din så utrolig strøken ut!

Veldig flott bil! ;) Samme farge som min :)

Tøff R1 også :rolleyes:

Takker :) Den er ikke så ille. Hatt den i 5 år nå, så har fått gjort det meste som er nødvendig. Finfint å være ansatt i møller når en skal koste på noe slik ;) hehe..

Liker fargen godt, og syns at pinnacle souveran som LSP gjorde noe spesielt med den.. Anbefales på denne fargen :) Flott eksemplar din også! Er ikke mange som ser slik ut lengre..

Deilige kjøretøy begge 2!

Skal handle en s4 dagen jeg er ferdig på skolen..

Takk! Finn deg et bra eksemplar, og du kommer ikke til å bli skuffet :)

Er lenge siden jeg har sett en så strøken S4! Som regel er det en rævkjørt ungdomsbil, med feil styling/for mye styling. Likte best de første sommerhjulene btw! Lekker bil, det skal du ha for!

Tusen takk :) Er nok MAE felgene som er tilhørende på bilen, og som jeg også synes passer best. De andre er bare et sett som brodern har, som ble prøvd på :)

Likte helt klart MAE`ne best. :) Fin bil! Satt på med en fin S4 for litt siden, med turbo og grenrør fra KRB og litt sånn... Lyden knuller i øra for å si det sånn! Hvordan interiør er det i denne?

Hyggelig å høre :) Det er noe spesielt med lyden i de gamle femmerne. Grom lyd, men nesten enda grommere i 10v motorene.

Interiøret er grått stoff, typen med quattroskrift i trekket. Helt og rent, sånn det skal være ;) Skal se om jeg ikke får til noen bilder av det etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aah, trodde ikke 10v var noe særlig ettertrakta jeg? Jeg holder mest på med Volvo, og det ligger i allemannsviten der at 2.5L 10v-motorene er bare søpla i forhold til 20v.

10v motorene er levert både med og uten turbo. Når det gjelder trimming osv. så er vel 20v femmerne mer robuste og greie å hente ut mer effekt av, men det er noe eget med lyden i 10v motorene. Har sett folk som trimmer 10v motorene også, men hvor holdbare disse er vet jeg lite om.

Vet bare at de gamle 10v motorene er veldig driftsikre og solide originalt, sålenge de ikke er tuklet for mye med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...