Gå til innhold

UV lys


AutoPetter

Recommended Posts

Har du på altfor mykje produkt?

Kor lenge har du på voksen før du tar den av? (er fortsatt greit å vite kva slags voks(er) dette gjelder)

Nokre vokser er litt tyngre å ta av enn andre.

Eg sikkert lettere å bruke f.eks. Quick Finish, enn å leite rundt etter voksrester på nokre biler.

Når eg har gått runden rundt bilen og trur eg er ferdig, so tar eg fram ei rein side eller bytter til ny mf og går over bilen ein gang til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du på altfor mykje produkt?

Kor lenge har du på voksen før du tar den av? (er fortsatt greit å vite kva slags voks(er) dette gjelder)

Nokre vokser er litt tyngre å ta av enn andre.

Eg sikkert lettere å bruke f.eks. Quick Finish, enn å leite rundt etter voksrester på nokre biler.

Når eg har gått runden rundt bilen og trur eg er ferdig, so tar eg fram ei rein side eller bytter til ny mf og går over bilen ein gang til

bruker autoglym EGP. Ser alltid noen flekker jeg har glemt å ta av ett par dager etter voksing. Vil si at jeg legger tynne lag men er mye enklere å legge enda tynnere lag på mørke farger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å ha ordentlig arbeidslys når man påfører voks på lysere farver, da er det enkelt å legge tynne lag + at det er lett å se evnt. matte felt hvor det er voksrester. Dog er det en fordel å buffe voksen "systematisk" slik at man er sikker på at man har vært overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...