Svolp

Skinnseter med avtrykk etter barnesete!

Morn.

Prøvde og google litt uten hell så jeg tenke jeg skulle spørre litt før jeg ringer salmakere o.l.

Etter barnesetet har det nå blitt 4stk avtrykk på skinnsetene i baksetet.

Noen som kjenner til om dette lar seg fikse på en eller annen måte uten og trekke om setet?

Skal prøve og få tatt noen bilder av det og legge det ut, skal også ringe noen salmakere i morgen og se hva dem sier.

Noen som vet ett eller annet eller har vært borti lignende? Takker jeg for svar.

mvh Kenneth

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det groper, eller er det hull/begynner å rives opp?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er kvalitets-skinn så skal dette "poppe" ut av seg selv, ihvertfall etter litt skinnpleie. Alternativt kan du forsøke å "dra opp" gropen litt ved å bruke støvsuger og dra opp "buklene" litt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei gutta!

Dette er rett og slett 4 stk groper som er i skinnet etter de "spisse" kantene på barnesetet.. Ikke noe hull eller rifter, bare at skinnet har "bøyd/strekt/formet" seg etter tappene under barnesetet. Fikk ikke ring noe salmaker i dag siden vi har hatt mye på jobb så jeg må prøve i morgen. Skal også få tatt et bilde og legge det ut slik at dere ser hva det dreier seg om. Kan ikke noe annet og tru at i 2010 må det finnes en måte og få disse strekka/fordypningene tilbake i sin opprinnelige form?

Tenkte og ta swiswax sin skinnrens med påfølgende skinnpleie nå snart uansett, mener du at dette kan ha noe for seg mtp gropene? Ser ikke helt for meg hvordan det skal løse seg på den måten? Grunnen til at jeg skal ringe salmaker er fordi jeg har tidligere hørt at dem med stort hell "vakumere" området, fukter det og tørker det slik at skinnet skal "krympe" og strekke seg ut i sin opprinnelige form.. Regner med at jeg får dette avkreftet/bekrefter når jeg omsider får tak i en.

Kenneth

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel egentlig skumgummi'n i setet det er grop i ? På bilen min så vender ting tilbake til sin naturlige form iløpet av få dager ihvertfall :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for og konkludere min egen sak i denne tråden har merkene nå etter 2mnd ca blitt borte..

Tipper at det har tatt så lang tid fordi det har vært veldig kaldt...

Kenneth

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for og konkludere min egen sak i denne tråden har merkene nå etter 2mnd ca blitt borte..

Tipper at det har tatt så lang tid fordi det har vært veldig kaldt...

Kenneth

er nok kulda som gjør det ja ;) merker det går litt tregere til meg også nå som det er kaldt ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive