Gå til innhold

Noen som har testet proffproduktene til Swissvax ?


SF AutoSpa

Recommended Posts

Sikkert noen her inne som har testet disse ?

Prisen er jo både en fot og en arm, så ut fra dette bør de jo være mye bedre en Hexi Logic og Scholl sine skulle en tro.

Vurderer også å teste SV cleaner fluid strong for å se om den kan matche S03 gold på cut, kanskje noen som allereder har prøvd den ?

Finnes denne også på proff flaske ?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er endel inne her som bruker Cleaner Fluid Pro(inkl. meg selv) og er veldig fornøyd med den. Har også testet de andre utgavene(finnes proffutgave av Medium og Strong i 500ML), og de koster som du sier noe mer.. Men jeg er veldig fornøyd med det jeg har prøvd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Strong kan ikke sammenlignes med S03 Gold i cut dessverre, Strong er mer i nærheten av Scholl S10 vil jeg påstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Pad tower har pads som kan brukes til alle mine produkter til maskinpolering ihvertfall :) Ser ut og kjennes ut som kvalitet både skum og borrelås.Den orange paden var helt fantastisk å kjøre S17 med, og veldig lett å gjøre ren pga "rillene".

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding på cleaner fluiden !

Siden jeg kjører Flex DA var jeg på jakt etter noe med enda mer cut end S03 Gold, så da blir det et skritt i feil retning.

Har brukt Scholl og Hexi Logic pads, men de går så fort i stykker.

Har dere noen tilbakemelding på paddene Swissvax også ?

Edit, glemte å oppdatere siden før jeg svarte her, ser der er kommet svar nå :D

Flere erfaringen med tanke på cut i de groveste ?

Endret av RS246
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker nok ikke annet enn CFP fra proff-serien til Swissvax, men den er jo veldig fin å kjøre :D

Swissvax sine pads har nok mye likhetstrekk med Scholl sine for å si det slik. Om du kjører i stykker Scholl/Hex Logic pads veldig fort, så ville jeg nok sett litt på måten du bruker maskinen også. Blant annet må du være forsiktig i nærheten av tape, langs kanter og imellom panelene. Ødelegges fort om man ikke er nøye når man jobber...

Skal du videre på noe grovere enn Scholl S3G er 3M FCP hakket vassere med tanke på cut, men kan ikke kjøres like lenge som S3G. Med tanke på at du bruker DA maskin, så er nok ekstra kjøretid noe å foretrekke. Eventuelt kan du gå helt ned på Scholl S0, men den regnes som bortimot flytende sandpapir, så er kanskje ikke det beste å bruke med mindre du er veldig rutinert. Kan ikke huske at den har blitt brukt på noe lakk her inne, stort sett bare eksosshine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...