Gå til innhold

Det daglige liv hos deg (bildetråd)


Bjerknez

Recommended Posts

flavored-coffee.jpg

Tenkte vi kanskje kunne starte en litt uhøytidelig tråd hvor man kunne offentligjøre med bilder fra hverdagen din. Det være seg bilder av været, bikkja, nersnødd bil, oppussing etc.

Mitt bidrag i dag er ett litt uhøytidelig bilde tatt fra verandaen som ikke viser annet enn været her hos meg nå på morgenkvisten. Har også lagt til et bilde av bikkja som har fått seg en ny tyggeleke. Begge bildene er tatt i skrivende stund.

Kan du se hvilken tyggeleke han har fått?

Endret av Bjerknez

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg's washmitt? Burde du ikke spandert på en puddel? :)

Det er ikke Megs mitt...

Det er en slik gul'en som jeg kjøpte fra Scandicshine for en tid tilbake. Den ser hvit ut på bildet fordi det var rim ute på morgenkvisten i dag :)

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aspiranten

Takk Bjerknez. :)

Her er ett til jeg knipset samme natt

post-2083-0-45728100-1289149583_thumb.jp

Jeg lot hvitbalansen stemme mer overrens med virkeligheten her. Molde lyser opp skyene som igjen kaster ett gyllent skjær over skogen som ligger under ett lag med nysnø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aspiranten

(Ja Bjerknez, jeg kommer nok til å være aktiv i denne tråden :lol: )

Var ute i sted og tok ferdigbilder av Colten, som jeg har tatt min første tur med roterende på. De bildene kan forøvrig ses i min bilpleielogg.

Mens jeg stod der og tok bilder var det jo en del venting mens hvert bilde ble eksponert (10-30 sek) så jeg fikk tid til å kikke på omgivelsene og ble vàr hvordan Molde Stadion belyste skyene som igjen reflekterte ned på snøen i grantrærne. Jeg slengte etterhvert på 70-200mm linsa og tok ett bilde av fenomenet.

post-2083-0-75071900-1289160504_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...