Gå til innhold

Kurs på Østlandet


ShinySaab

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Vi gjorde ett forsøk på det nå nylig, men da var det dessverre ikke nok påmeldte.

Så utover nyåret engang regner jeg med at det vil komme noe sålenge vi er mange nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjorde ett forsøk på det nå nylig, men da var det dessverre ikke nok påmeldte.

Så utover nyåret engang regner jeg med at det vil komme noe sålenge vi er mange nok..

Aha ;)

Den er grei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som bor i samme distriktet kunne jo prøve å få til ei samling. Tipper vi alle har noe råd og tips til hverandre. Hadde og vært hyggelig å treffe flere av de lokale detailerene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
  • Admins
truhaa

Har hatt garasjetreff her jeg noen ganger, og det er både hyggelig og lærerikt, ikke noe kurs, men mer et spørre og lure treff... 1 testpanel og litt ymse saker av poleringsmiddel + kaffe, så er det kos... 

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg klarer sikkert å få leid et par plasser hos Amcar klubben her på Raufoss, slik at vi kan møtes der og få inn et par biler. Kan nok og få tak på et par vrak støtfangere fra jobben slik at godtfolket kan teste ut både poleringsmaskina og våtslip uten å være redd før å gå igjennom. I fra mitt ståsted må nok dette vente til utpå nyåret, da det er turbulent og hektisk i det private liv for tiden.

Vi kan holde liv i denne tråden og folket kan begynne å tenke ut en Lørdag eller Søndag det passer for flest av oss. Er en fordel å være ute i litt god tid når det gjelder å booke lokalene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
  • Forhandlere
Bernhard

Kan vi ikke alle dukke opp uanmeldt hos Truls sent en kveld? :lol:

Si ifra på forhånd så vi ikke blir tatt med buksene nede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg klarer sikkert å få leid et par plasser hos Amcar klubben her på Raufoss, slik at vi kan møtes der og få inn et par biler. Kan nok og få tak på et par vrak støtfangere fra jobben slik at godtfolket kan teste ut både poleringsmaskina og våtslip uten å være redd før å gå igjennom. I fra mitt ståsted må nok dette vente til utpå nyåret, da det er turbulent og hektisk i det private liv for tiden.

Vi kan holde liv i denne tråden og folket kan begynne å tenke ut en Lørdag eller Søndag det passer for flest av oss. Er en fordel å være ute i litt god tid når det gjelder å booke lokalene.

Ingen lørdag eller søndag som har blitt pønsket ut enda eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...