Gå til innhold

Rain-X Anti-Fog


oysf

Recommended Posts

Påførte dette her en dagen for å prøve å unngå dugging, men dette produktet her var egentlig ubruklig i mine øyne...

Resultatet jeg får er at det egentlig ikke dugger noe mindre, men på en annen måte, ruta ser våtere ut, og jeg får renninger, noe som ser veldig stygt ut når det er tørket.

Noe annet jeg har merket meg er at ved skumring så vil alle lys (motgående biler, trafikklys osv) se ut som hologrammer ser ut i lakk, noe som er veldig irriterende, klarer ikke forklare det på noen annen måte..

Har jeg gjort noe galt, eller er ikke dette produktet noe bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve å polere over med enda en tørr MF. Ta det mens det er god varme i bilen.

Hvis det er bilen i avataren din så bør jo denne ikke dugge noe spesielt. Lenge siden du skiftet kupefilter? Det kan hjelpe ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med min, da den funker veldig greit! Er noen områder på ruta som jeg ikke fikk dekket, og ser at de er fulle av dugg mens resten er helt clean! Så det funker ypperlig!

MEN:

- Den er håpløs å bruke, da man ikke ser så lett hvor man har påført.

- Den er KLIN umulig å buffe av igjen!!? Jeg brukte kanskje 3 nye MF kluter for å ta det av, og enda er det igjen masse i siderutene mine. Det var akkurat som om jeg bare drog det utover igjen, enda den hadde tørket en natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg først ville funnet kilden til duggproblemer. Er jo ikke normalt i en såpass ny Audi.

Fuktighet under mattene er jo også en standard kilde til duggproblemer. Men det har du antakelig kontroll på?

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis bilen virker tørr innvendig under matter og lignende så er det smart å bytte kupefilteret. Skittent kupefilter = dugg. Er bilen våt innvendig så hjelper ikke nytt filter selvsagt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...