Gå til innhold

303 Aerospace Protectan


Ad|oS

Recommended Posts

Noen som har noe erfaringer med denne?

Ser den blir brukt en del på engelske forum, og virker som et vidundermiddel. Hovedsaklig i motorrom. Blir bare sprayet på i rikelige doser, og lar den få tørke. Trenger ikke å buffes etterpå, og gir heller ikke skjolder... Ser ikke ut til å skade finishen på metall osv heler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk lurt de siste dagene om det finnes noe som det du beskriver. Må motoren vær tørr når den brukes mon tro? Eller kan man spraye rett etter motorvask, for så å la det tørke?

De bruker den i denne videoen, men her buffer de den av med mf. Den ga iallefall en fin look på plasten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme måten som jeg bruker AG "Vinyl and Rubber care" - hvis 303 virker like bra, noe jeg er ganske sikker på den gjør, da er det hvertfall ett godt produkt ;)

Veldig lett å bare spraye på, fungerer også hvis motorrommet fortsatt er vått ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme måten som jeg bruker AG "Vinyl and Rubber care" - hvis 303 virker like bra, noe jeg er ganske sikker på den gjør, da er det hvertfall ett godt produkt ;)

Veldig lett å bare spraye på, fungerer også hvis motorrommet fortsatt er vått ;)

Hvordan er holdbarheten sammenliknet med å jobbe middelet inn med en app.pad? Merker man forskjell?

Kan CG silkshine eller Scholl Purple 9000 brukes på samme måten som de to nevnte i tråden? Du får slette hvis det skal tas en annen plass, Halvard :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du 303 "FG"? Skal ha noe som er veldig lett å bruke til båtkalesja

Hvordan er holdbarheten sammenliknet med å jobbe middelet inn med en app.pad? Merker man forskjell?

Kan CG silkshine eller Scholl Purple 9000 brukes på samme måten som de to nevnte i tråden? Du får slette hvis det skal tas en annen plass, Halvard :)

Har alltid bare sprayet på, og tar jeg det på våren er det pent når høsten kommer ;) Over vinteren blir det så mye støv osv. så har ikke fått kontrollert om det fortsatt er "glossy"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...