Gå til innhold

Hvilket biltrekk?


YellowFellow

Recommended Posts

YellowFellow

Bilen skal vinterlagres i fellesgarasje og trenger råd til hvordan biltrekk jeg skal kjøpe meg? Fellesgarasjen er ikke 100% tett, da det er åpninger langs med bakken og øverst langs taket, slik at eksosen kommer seg ut på no vis. Så både regn og snø kommer inn hvis det vil.

Tips til hva slags biltrekk jeg skal kjøpe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

jeg har ingen erfaring om biltrekk, men jeg kjøpte et trekk for et par år siden på mekonomen som jeg er fornøyd med. bilen står lagra inne, så jeg veit ikke åssen det "oppfører" seg i vær og vind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør nok ha et som ikke er fullstendig tett, da bygger det seg fort opp en del kondens på innsiden.

Vet ikke hvor det kommer fra, jeg fikk med et med den forrige veteranen jeg kjøpte, det holder støv og dritt ute, er mykt på innsiden, puster ut kondens, men det er ikke vanntett.

At det ikke er vanntett er jo i grunn bare en god unnskyldning for å kjøpe flere produkter! Jeg har ikke stofftak men etter å ha sett den sinnsvake vannfobien en nanobehandlet cab har... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YellowFellow

Du bør nok ha et som ikke er fullstendig tett, da bygger det seg fort opp en del kondens på innsiden.

Vet ikke hvor det kommer fra, jeg fikk med et med den forrige veteranen jeg kjøpte, det holder støv og dritt ute, er mykt på innsiden, puster ut kondens, men det er ikke vanntett.

At det ikke er vanntett er jo i grunn bare en god unnskyldning for å kjøpe flere produkter! Jeg har ikke stofftak men etter å ha sett den sinnsvake vannfobien en nanobehandlet cab har... :o

Så et pustende trekk er det jeg burde gå for? Hva med en kombo av pustende og vanntett samtidig? Finnes det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dette på lotusen, det er glatt utenpå, så ikke støvet fester seg, å har et fleece lignende stoff på innsiden, og det puster. Kjøpte det hos

Coverdesign å det kostet ca 2500.- levert på døra hjemme

tn_IMG_3245_2.JPG

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Swissvax trekket er supert, det sitter som en strømpebukse på bilen, dvs stramt. Hos meg, i en garasje er ikke et et must, men står du et sted det er feks gjennomtrekk og det blaffrer i vinden, er det viktig at det sitter skikkelig godt på bilen.

Swissvax trekket et et innendørs trekk, og er ikke vanntett, men pustende.. ikke billig, men bra.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Bumper denne :) Tenker å kjøpe fra Coverdesign, utendørs og vanntett. Til å ha på bilen når den er nyvaska. Noen som har noen tanker rundt å gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt trekk var litt for stort, og nå har jeg hologramlignende greier på hele bilen, stramt trekk, helst formsydd er alfa omega..

Hvor kjøpte du ditt? Brukte du det bare med nyvasket bil?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...