Gå til innhold

Meguiars Supreme Shine/Water Magnet


Bjerknez

Recommended Posts

Jeg var hos olejan her om dagen og vokset bilen, og må si jeg ble litt imponert over Meguiars Supreme Shine mikrofiberen...

Er det flere her som har god erfaring med denne og som kan anbefale et innkjøp av større parti?

Jeg mener jeg så ett sted man kunne kjøpe 36stk. av denne for 70 dollar....

Uansett så tjener man jo stort ved å handle inn 10-20stk. slike via ebay og andre steder...

Jeg lurer egentlig på det samme angående Water Magnet. Bør jeg bestille denne i samme slengen?

Vi snakker da altså om disse produktene:

X2020_SupremeShine3pack.jpg

41bPj5V-FEL._SL500_.jpg

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Bjerknez

    15

  • Øyvind G

    4

  • Øivind

    3

  • sruben

    2

Mest aktive i dette emnet

Øyvind G

vol ike anbefale water magnet hvertfall. suger dårlig, fyller seg fort og umulig å vri opp. har prøvd min kun et par ganger. jeg syntes den funka dårlig hvertfall. også er den dyr (250 kr på bilxtra)

har også sett at andre her har samme erfaring med WM. er nevnt felere ganger i den tråden om hvilke produkter missliker du (eller hva den het).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vol ike anbefale water magnet hvertfall. suger dårlig, fyller seg fort og umulig å vri opp. har prøvd min kun et par ganger. jeg syntes den funka dårlig hvertfall. også er den dyr (250 kr på bilxtra)

har også sett at andre her har samme erfaring med WM. er nevnt felere ganger i den tråden om hvilke produkter missliker du (eller hva den het).

Okay... da dropper jeg vel denne :)

Men hva med Supreme Shine mikrofiberen da folkens?

Jeg har en del mikrofibere nå som er ganske myke og tykke, men synes faktisk de med kortere "bust" er lettere og buffe av voks med, og spesielt hvis den er litt tung å buffe av...

Tar dog gjerne imot tips om andre typer mikrofibere...

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 6 stk Supreme Shine og synes de er knallbra. Det er ikke så mye blest om dem her, muligens fordi de er fra Megs samt at de er litt "ordinære". De har ikke noe superfluffy buffy over seg, men de funker knallbra og er veldig snille mot myk lakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 6 stk Supreme Shine og synes de er knallbra. Det er ikke så mye blest om dem her, muligens fordi de er fra Megs samt at de er litt "ordinære". De har ikke noe superfluffy buffy over seg, men de funker knallbra og er veldig snille mot myk lakk.

Hvorfor skulle det ikke være blest om disse selv om de er fra Megs egentlig?

Ja, jeg må si jeg er veldig nyskjerrig på disse, å jeg mener at det ikke alltid er tykkest og mykest som er best. Bare meg som mener det?

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dersom du liker de så kjøper du de

spiller det egentlig noen rolle hva resten av DCN mener om du er fornøyd ?

[center]I put Swissvax on my Swissvax[/center]

[center]Mirage[/center]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dersom du liker de så kjøper du de

spiller det egentlig noen rolle hva resten av DCN mener om du er fornøyd ?

Gidder jo ikke å kjøpe 20stk. mikrofiberkluter hvis det viser seg at de blir fort dårlige eller feks. ikke tåler så mye maskinvask etc. Det at kluten fungerer bra der og da er vel ikke det samme som om kluten har god kvalitet...

Derfor så håpet jeg på at noen med erfaring med forskjellige kluter kunne dele sin mening her...

Har du noen erfaring eller mening om hva som er bra forresten?

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle det ikke være blest om disse selv om de er fra Megs egentlig?

Mulig det bare er meg som har misforstått, men har inntrykk av at mange av de mest aktive på SS-delen her foretrekker tilsvarende produkter fra andre enn Meguairs. Megs begynner vel kanskje å bli litt mannen-i-gata-produkter på en måte, er ofte det folk starter opp med og etterhvert så ønsker vel endel å prøve ting fra andre og mer "spennende" produsenter. Men jeg personlig er veldig fornøyd med det meste derfra (men ikke alt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supreme Shine er kjempefine de.. bruker kun disse når jeg skal buffe voks osv.

Har en haug med slike 3-pk på lager, så send en PM med hvor mange du trenger og hva du vil betale for dem så får vi se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supreme Shine er kjempefine de.. bruker kun disse når jeg skal buffe voks osv.

Har en haug med slike 3-pk på lager, så send en PM med hvor mange du trenger og hva du vil betale for dem så får vi se ;)

Får ikke sendt deg PM.

Er PM boksen din full kanskje? :)

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også kjempefornøyd med Supreme Shine. :)

Har også WaterMagnet, og syns den er kjempegod. Suger godt, holder på MYE vann, og jeg får klemt ut vannet igjen.. Er ikke noe problem å tørke hele bilen min iallefall. (Volvo245) Ikke svigers sin heller. (Jeep Grand Cherokee)

Så jeg er godt fornøyd med begge, men skal også sies at jeg ikke har prøvd disse Dodo Juice f.eks på 1x2 meter eller hvor stort dette var igjen. :P

Endret av Joakim-G_R
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

Supreme Shine var det første microfiberhåndkleet jeg kjøpte, og det ble med dette.

Håndkleet er alt for røff for myk lakk, og det striper fort.

Det må for øvrig nevnes at de holder bra kvalitet. Jeg har brukt håndkleet til felger og interiør av og på i 3 år, og kvaliteten er så og si uforandret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Er også kjempefornøyd med Supreme Shine. :)

Har også WaterMagnet, og syns den er kjempegod. Suger godt, holder på MYE vann, og jeg får klemt ut vannet igjen.. Er ikke noe problem å tørke hele bilen min iallefall. (Volvo245) Ikke svigers sin heller. (Jeep Grand Cherokee)

Så jeg er godt fornøyd med begge, men skal også sies at jeg ikke har prøvd disse Dodo Juice f.eks på 1x2 meter eller hvor stort dette var igjen. :P

mulig jeg må bruke min mere. eller kansje hive den i vaskemaskinen. erfaringa mi med til nå er hvertfall dårlig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte med Megs WM, men har oppgradert til SS tørkehåndklær. De er vesentlig mye bedre enn WM med tanke på hvor mye vann de holder. De er tykkere enn WM, så det kan nok hende at det er der det ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Supreme Shine fyller seg veldig fort opp med produkt, og de riper lett på litt mykere lakk.

Men til polish jobb og andre småting på en bil med hard lakk, fungerer de fint :)

Jeg synes Autobahn, SS og Miracle Dryer tørkehåndkledene fungerer veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at Miracle Dryer bør prøves :)

Trooor jeg allerede har bestemt meg for å kjøpe Super Shine mikrofiber.

Jeg vet de er bra og buffe med for det har jeg testet, men ikke hvor lenge dem holder å slikt.

Venter svar fra Øyvind/godkjemi nå så får vi se om vi kommer til enighet.

Npr det gjelder tørkehåndkle så tror jeg at jeg skal teste Miracle Dryer som sagt. Siden jeg skal ha såpass mange så tipper jeg shinearama blir aktuelt denne gangen. Neeesten halve prisen.... :rolleyes:

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...