Gå til innhold

Ekstremtilfeller


Popp

Recommended Posts

Ser at mange kommer innom kategorien ekstremtilfelle, enten om det gjelder død lakk, møkkete bil eller andre lignende ting, så hadde vært morsomt å få samla litt..

Dette kom vi borti i Florida i slutten av september, hadde svingt ut på en liten riksveg, og etter bare en liten mil måtte vi svinge innom en bensinstasjon og kjøpe Rain-X Bugremover ettersom at vi begynte å få dårlig sikt, endte opp med at jeg tømte en halv gallonkanne på ruta og resten på spylervæsketanken, fikk bort ganske mye av det på ruta, lakke ville jeg ikke røre med vinduskosten så det fikk være.

Var generelt lite insekter å få på bilen på turen, bortsett fra denne lille strekningen av en eller annen merkelig grunn

chevy-5.jpg

chevy-6.jpg

chevy-7.jpg

chevy-9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liknende tilfelle fra 2004. Fronten på gamlebilen min (RIP) etter en tur fra Lillehammer til Bardufoss, gjennom de dype svenske skoger. Tilogmed antenna var dekket av insekter.

post-522-091118500 1288118648_thumb.jpg

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var borti et liknende tilfelle jeg også....men jeg har ikke bilder.

Årsaken er at jeg sykla landeveisykkel i 35km/t mellom orkanger og Klettkrysset med halvåpen munn og pustet og peset idet svermen traff meg .....proteinbehovet ble relativt raskt dekket for den dagen - og neste :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var borti et liknende tilfelle jeg også....men jeg har ikke bilder.

Årsaken er at jeg sykla landeveisykkel i 35km/t mellom orkanger og Klettkrysset med halvåpen munn og pustet og peset idet svermen traff meg .....proteinbehovet ble relativt raskt dekket for den dagen - og neste :wacko:

Syns virkelig at den posten står i stil med signaturen din, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

"lovebugs" er vel et vanlig fenomen i USA mener jeg... ser folk taper opp bilene der borte når de skal på show etc.. er ikke mange km en skal før det ser ut som et fluepaipir gitt..

Har vel vært i mellom en sverm selv her, og det er alltid skøy rett etter vask.. Proteinene i insekter er ikke bra for lakken :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...