Gå til innhold
Swissvax / Dag

Swissvax Lotos Protectant

Recommended Posts

Swissvax / Dag    233
Swissvax / Dag

http://www.swissvax....emart&Itemid=64

Swissvax Lotos Protectant

• Gir revolusjonerende vannavstøtende egenskaper takket være "Lotos effekten"!
  • Beskyttelse varer ikke bare i måneder, men i år!
  • Inneholde: Neutralisator, Impregnering, mikseflaske og plastbeskyttelse for karosseri.

Swissvax Lotos Protectant er den perfekte langtidsbeskyttelsen for stoff i kabriolettopper, samt tepper og stoff inne i selve bilen. Den beskytter mot miljømessige forhold som regn, veiskitt, salt og insekter, samt fugleskitt.

Dens ekstremt effektive formul sikrer en flerårig levetid på hver påføring og gir vannavstøting og beskyttelse som er langt bedre enn de konvensjonelle kalesjeimpregneringene kjent på markedet i dag. De konvensjonelle produktene inneholder som oftest 1-2% aktive beskyttelsesagenter per volum, men Lotos Protectant har opp til 15 ganger høyere konsentrasjon og innehar en av de høyeste konsentrasjonene på markedet. Til tross for svært høy konsentrasjon, er produktet veldig enkelt å bruke og kan sprayes manuelt på overflaten - det er også uten drivgasser.

For å oppnå lenst mulig beskyttelse, skal tekstiloverflaten forbehandles med Swissvax Lotos Neutralizer (denne er med i dette settet). Vi anbefaler derfor et komplett Lotos Protectant Kit for en enkel og tidsbesparende behandling.

post-71-031775600 1288097090_thumb.jpg

Endret av Dag/Swissvax

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag    233
Swissvax / Dag

Definitivt, det er også utprøvd med stort hell på seil :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag    233
Swissvax / Dag

takk, takk Ove :)

Endret av Dag/Swissvax

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 323
Bernhard

Husk verneutstyr, altså maske som er beregnet til å bruke med kjemikalier, IKKE munnbind. I munnbind så "fester" kjemikaliene seg i munnbindet og du puster det ut og inn konstant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag    233
Swissvax / Dag

Det svir litt i øya, men under importørmøtet i Sveits nå for to uker siden så ble det faktisk doumentert "end user legal" - og kan brukes uten, vi hadde også demo der. Men som Bernhard sier så er det litt fart i det og bedre med maske enn uten - 3M har en fin en vet jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sandmo    73
Sandmo

Glad jeg ikke har cab, for da måtte jeg hatt det her og :P Og det har jeg jo ikke råd til :P

Endret av Ståle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset    3 830
hmsilset

Skal kjøpe denne innen våren og prøve det på sports/koniske luftfilteret mitt :)

Det ligger nemmelig veldig utsatt til.Kommer vann ned på det når det regner eller når bilen vaskes+ at det blir veldig fort skittent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tommy    5 827
Tommy

Glad jeg ikke har cab, for da måtte jeg hatt det her og :P Og det har jeg jo ikke råd til :P

Den kan også brukes på f.eks gulvmattene i bilen, så du slipper ikke unna. kode+klar :rofl1:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mats    16
Mats

Må bare få slenge inn en kommentar til det angående maske, har tidligere sett att det er personer på forumet som bruker maske når de bruker diverse kjemikaler, og det er kjempebra! Men de har brukt partikkelfilter og det hjelper ikke en snurt mot det de skal beskytte seg mot bare for og ha sagt det ;)

Skal du ha beskyttelse mot gasser og lignende så må du ha gass filter, beste er partikkel kombinert med gass. Bare husk på att gass filter har en kort levetid når det er tatt ut av den forseglede pakningen.

Beklager litt off topic Dag, send meg en PM om jeg skal slette innlegget.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MikaelØ    149
MikaelØ

Er dette et komplett sett? med cleaner og sealer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tommy    5 827
Tommy

Er dette et komplett sett? med cleaner og sealer?

Ja, og mixing bottle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
olavkige    0
olavkige

Jeg har nettopp kjøpt ny lys sofa. Vil denne fungere som en impregnering? Dvs at vann, saft, vin og øl vil renne fint av / vaskes lett vekk? Setter det igjen noe farge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Popp    59
Popp

Jeg har nettopp kjøpt ny lys sofa. Vil denne fungere som en impregnering? Dvs at vann, saft, vin og øl vil renne fint av / vaskes lett vekk? Setter det igjen noe farge?

Produktet legger ikke igjen farge nei..

Hadde jeg kjøpt meg ny stoffsofa så ville jeg uten tvil gått for dette settet for å sikre meg mot uherlige flekker og våt sofa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Høier    12
Høier

Har dette settet gått ut da jeg ikke finner den på swissvax.no/.com sidene?

Endret av Høier

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kim Wernerstrand    12
Kim Wernerstrand

Hei.

Grunnet Nye Eøs/Eu Regler og greier, så kan ikke dette selges til forbrukermarkedet. det vil være tilgjengelig for "proffbruk" dvs gjennom bilpleiefirmaer o.l som utfører denne prossesen for kunde.

mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Høier    12
Høier

Godt jeg har et sett liggende da:)

Er det pga at det kan være skadelig med innånding? Eller er det bare for at det ikke skal være tilgjengelig for hvermansen

Endret av Høier

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig