Gå til innhold
Ståle

Tilbakemeldingstråden til Scandicshine

Recommended Posts

atleoyhus    2
atleoyhus
Hei,

Bra du gir oss beskjed om slikt. Viktig at vi får fulgt opp og sjekket hva som kan være årsaken, samt kompensert deg for bryet. God helg!

/Joakim 

Takk for det, mail og bilder er sendt.
God helg til deg og dere også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Morli    1
Morli

Mottok i dag en sending, og opplevde det samme som nevnt tidligere. CG hybrid V7 og WAXD interior cleaner pakket i en zip pose. litt av innhold i interior cleaner hadde lekket ut og måtte skylle begge flaskene rene før de ble satt bort.

Var godt pakket, og kunne ikke se at eske var skadet ved henting, men noe hadde lekket ut alikevel.

Har ikke bilder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Morli    1
Morli
50 minutter siden, Morli skrev:

Mottok i dag en sending, og opplevde det samme som nevnt tidligere. CG hybrid V7 og WAXD interior cleaner pakket i en zip pose. litt av innhold i interior cleaner hadde lekket ut og måtte skylle begge flaskene rene før de ble satt bort.

Var godt pakket, og kunne ikke se at eske var skadet ved henting, men noe hadde lekket ut alikevel.

Har ikke bilder.

Kan virke som kork ikke holder tett. Satte interior cleaner flaska på hode og etter 3-4 min hadde det rent ut litt såpe. Kork var ordentlig skrudd til. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Scandic Shine / Joakim    209
Scandic Shine / Joakim
23 timer siden, Morli skrev:

Kan virke som kork ikke holder tett. Satte interior cleaner flaska på hode og etter 3-4 min hadde det rent ut litt såpe. Kork var ordentlig skrudd til. 

Hei,

Vi har dessverre oppdaget at noen av toppene vi har fått er defekte. Vi erstatter selvfølgelig skader og mangler på produkt, så bare kontakt oss på [email protected]

/Joakim 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
KenHau    42
KenHau

Må virkelig gi scandicshine en stor tommel opp!
Slik kundeservice dem leverer skal man lete LENGE etter, å da mener jeg LENGE!

Bestilte meg noen varer under kampanjen "kjøp en, få en".
Jeg var litt usikker på hvordan tilbudet var rundt spiderpads og scandicshine padsene, så jeg tok kontakt med bilpleiebutikken østfold på face.
Her fikk jeg bekreftet at hvis jeg kjøpte en to pk med pads så skulle jeg få med en to pk gratis. (Dette var ikke helt riktig, da dem hadde missforstått tilbudet)

Så det endte opp med at jeg da kun fikk en to pk.
Tok så kontakt med scandicshine på face hvor Joakim forklarte meg at her har det blitt en missforståelse.

Men dem skulle selvfølgelig sende meg det som "manglet" ut ifra hva jeg fikk beskjed om.

I tillegg til dette så bestilte jeg Waxd Superior Soap 500ml, og skulle da fått en til, altså 1L superior. Men jeg mottok istedenfor en 2,5L dunk. Hvor av grunnen var at dem var tomme for 500ml flaskene. Så da fikk jeg heller 2,5L slik at jeg skulle slippe å vente!

Dette kaller jeg fantastisk service!

Endret av KenHau
  • Liker 4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Scandic Shine / Joakim

Tusen takk for gode ord @KenHau!

Vi prøver alltid å gjøre alle kunder fornøyd, og det er ekstra godt å se når det lykkes.

De ekstra varene vil bli sendt i løpet av mandag formiddag.

God helg!

/Joakim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
KenHau    42
KenHau

Det er vel fortjente ord @Scandic Shine / Joakim!
Det er uten tvil at kundene blir fornøyde av slik service som dere yter!
Igjen, super service og en STOR tommel opp! :thumbs:

Det høres supert ut! :)

God helg ja!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Capone    1 028
Capone

IMG_4020.PNG.b8e0788d5bc8ef28b57fd473da8d33a5.PNG

Har dere noe mer info om denne serien? Ny?

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Scandic Shine / Joakim
20.10.2017 - 12.13, Capone skrev:

IMG_4020.PNG.b8e0788d5bc8ef28b57fd473da8d33a5.PNG

Har dere noe mer info om denne serien? Ny?

Hei,

Dette er en ny serie fra Scholl Concepts, og er en billigere serie. Vi har ingen direkte planer om å ta denne inn til Norge på nåværende tidspunkt, men vurderer dette fortløpende. Om de tas inn vil det gis informasjon om dette på våre Facebook sider og våre egne nettsider.

/Joakim

• Trist 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
KennethR    2
KennethR

Jeg har en CG Clay Block som det er noe feil med, og jeg har fått godkjent det som reklamasjon den 23.10 på sak nr. #14143. Jeg fikk beskjed om at jeg skulle få tilsendt en ny. Hørte aldri noe mer, så jeg sendte en purring på mail i forrige uke. Ikke fått noe svar på den heller. Dette er ikke første gang jeg opplever å ikke få svar på mail fra scandicshine , så jeg skriver her for å forhåpentligvis få en beskjed om at pakken er sendt, eller at dere ikke har varen på lager for øyeblikket. 

Jeg kan forøvrig nevne at jeg generelt er svært fornøyd med scandicshine, og det er min foretrukkene butikk å handle bilpleie fra. Sist gang jeg ikke fikk svar, ble saken løst på en svært god måte i ettertid. Bare litt synd at jeg må strive her for å forhåpentligvis få svar. 

PS: Er det bare jeg som sliter med at det gråd feltet med tekst på toppen av nettsiden er svart? Det gjelder på flere enheter og nettlesere. Man kan trykke på knappene, men man ser ikke hva det er man trykker på. 

image.thumb.png.de904066a0cbe37ee6acc765d2718aad.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
haskibr    11
haskibr

Jeg ser heller ikke teksten øverst på nettsiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Scandic Shine / Joakim
2 timer siden, KennethR skrev:

Jeg har en CG Clay Block som det er noe feil med, og jeg har fått godkjent det som reklamasjon den 23.10 på sak nr. #14143. Jeg fikk beskjed om at jeg skulle få tilsendt en ny. Hørte aldri noe mer, så jeg sendte en purring på mail i forrige uke. Ikke fått noe svar på den heller. Dette er ikke første gang jeg opplever å ikke få svar på mail fra scandicshine , så jeg skriver her for å forhåpentligvis få en beskjed om at pakken er sendt, eller at dere ikke har varen på lager for øyeblikket. 

Jeg kan forøvrig nevne at jeg generelt er svært fornøyd med scandicshine, og det er min foretrukkene butikk å handle bilpleie fra. Sist gang jeg ikke fikk svar, ble saken løst på en svært god måte i ettertid. Bare litt synd at jeg må strive her for å forhåpentligvis få svar. 

PS: Er det bare jeg som sliter med at det gråd feltet med tekst på toppen av nettsiden er svart? Det gjelder på flere enheter og nettlesere. Man kan trykke på knappene, men man ser ikke hva det er man trykker på. 

image.thumb.png.de904066a0cbe37ee6acc765d2718aad.png

Hei Kenneth,

Beklager at du ikke har fått svar fra oss. Vi går gjennom all inngående e-post hver da, så dette var merkelig.
Kan du sende meg en PM med din e-post, så får jeg sjekket opp det så snart som mulig? Vi skal selvfølgelig ordne opp, og mer til.

Angående feilen på nettsiden så er denne rapportert. Regner med den blir ordnet om kort tid.

/Joakim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Scandic Shine / Joakim

Hei,

Vil bare informere om at feilen dere fant på våre nettsider da skal være fikset. Om dere fortsatt får opp feilen så må dere kjøre en "hard-refresh" av nettsiden ved å slette nettleserdata. Takk til dere som sa i fra!

/Joakim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Unge_Lafton    10
Unge_Lafton

Hei.

Her må det være feil med flasken. Var pakket godt inn i esken, så det må være lekk i korkene på waxd flaskene.948D9039-5EB9-4978-A52D-D1618850F7DE.thumb.jpeg.d2cfc54348d70a9b856dad89cc40b5d0.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig