Ståle

Tilbakemeldingstråden til Scandicshine

1 962 innlegg i emnet

Hvis du har en tilbakemelding til gjeldende firma, eller annen informasjon om firmaet du etter en objektiv vurdering ønsker å dele med andre forumbrukere så legges denne type innlegg i denne tråden.

Kjøreregler kan best oppsummeres ved dette sitatet fra Torby

Ber samtidig om at personer som har uoppgjorte handler / utestående ordre osv først og fremst tar dette direkte med det aktuelle firmaet, og at tilbakemeldinger til / rundt firmaer og samarbeidspartnere holdes på et konstruktivt og saklig nivå. Ingen er tjent med skitkasting på forumet. Samtidig skal det være takhøyde for både positive og negative erfaringer, men admins / moderatorer vil fjerne innlegg eller tråder som utarter seg i feil retning.

Tenk to ganger, pust gjennom nesa, og skru av caps lock.

Lykke til :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sendte Mail til SS 9/6(om kvelden riktignok) og spurte på en saklig å grei måte om de kan si forventet dato på blackwow inn til lager , ble best. For ca 1 mnd. siden , men fortsatt ikke noe svar......

Endret av bjørn
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SS bør så absolutt bli flinkere til å svare på mailene sine!

Jeg har fått kjapt svar i det siste og det er veldig bra, men det går veldig opp og ned.

Derfor så tviler jeg på at det er det berømte spamfilteret dems som er for strengt alltid.

Er fonøyd med ALT når det gjelder SS, men når det kommer til mailsvar og handling i nettbutikk så kan det gå litt over stokk og stein til tider.

Men varene kommer til slutt.... man må bare mase litt... (har vertfall på følelsen av at man må det...)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen erfaringer angående mail og leveringstid ettersom at når jeg trenger noe så svipper jeg bare innom og slår av en prat, men har nesten aldri vært borti at SS ikke har det jeg skal ha når jeg drar dit. Var innom en gang for å handle SV CF Pro, men ettersom at han akkurat hadde sendt den siste fikk jeg en nesten ubrukt Lusso Revitalizing Creme gratis som plaster på såret slik at jeg fikk fiksa ferdig det jeg holdt på med i garasjen :)

Blir alltid møtt av en hyggelig kar og får gode råd og tips hver gang jeg er der, svarer så og si alltid på telefon også, til alle døgnets tider..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har handlet en god del av Scandicshine siste 2 år.

Alt i alt meget fornøyd. Har stortsett kjøpt artikler han anbefaler eller er så kurante at de stortsett er på lager og har fått det pr post innen akseptabel tid. Prøver å ligge på forskudd slik at jeg ikke er tom. Handlet på SS sin stand på VACN treff sist helg og glemte noen pads osv som jeg fant ut jeg ville trenge mer av ila sommeren så jeg bestilte det Onsdag da vi holdt på med Alfaen. I dag 2 dg senere hentet jeg det på min post i butikk.

Takker igjen for hurtig levering og for godt utvalg av gode produkter!

Jeg vet at det er en fattig trøst for dere som venter på restordre at andre er fornøyd når dere ikke er det. Håper derfor at dere får varene så snart som mulig evt et tilbud om tilsvarende produkter. Min erfaring med Ketil er at når han kompenserer for noe så går det alltid i kundens favør. :D

Endret av Ole Gunnar
1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok ikke bare restordre som er problemet her.

Saken er den at kundeservice'en går veldig i bølger. Den ene dagen får du mer enn du har bestillt og svar fortere enn svint, mens andre dager får man ikke svar i det hele tatt.

Produktene som selges er veldig gode ogutvalget er vel kanskje norges beste. Fyren er veldig dyktig og kommer med mange gode råd. Men desverre så er det styringen av nettbutikken/lagerstatus samt utsendelse av "lignende" varer kontra det man faktisk har bestillt som er det største problemet.

Har lagt inn flere bestillinger etter hverandre der ved noen annledninger og da går det tydelighvis veldig i surr.

Det skal dog sies at lagerstatus nå er oppdatert, da han har fått hjelp til dette, så da slipper vi og bestille varer som man vet ikke er på lager.

Begynner han og få litt rutine på mailbesvarelser nå, så er nok alt fryd og gammen igjen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sendte Mail til SS 9/6(om kvelden riktignok) og spurte på en saklig å grei måte om de kan si forventet dato på blackwow inn til lager , ble best. For ca 1 mnd. siden , men fortsatt ikke noe svar......

Beklager sent svar Bjørn, har vært bortreist siden torsdag. (bryllup til petter). Mener pakken din ble sendt tirsdag eller onsdag forrige uke, men skal sjekke dette og svare deg på mailen i morgen.

Beklager dårlig info rundt at vi holdt stengt fredag.

Ang svar på mail,

Prøver å sette av 2 timer til mail svaring osv hver morgen, dvs alle fra dagen før skal få svar da. Men det tikker jo selvfølgelig inn mye mail ila dagen, prøver også å svare på så mange jeg kan av disse, men tar fort for mye tid å sette seg ned mens man pakker osv osv.

Vi vil i alle fall ha rutine i å svare på mail hver formiddag. Vi har dessverre ikke mulighet til å love svar på mailer etter kl 16.00, men det skjer ofte at vi sjekker og svarer på mail da også, men ikke ta det som en selvfølge.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager sent svar Bjørn, har vært bortreist siden torsdag. (bryllup til petter). Mener pakken din ble sendt tirsdag eller onsdag forrige uke, men skal sjekke dette og svare deg på mailen i morgen.

Beklager dårlig info rundt at vi holdt stengt fredag.

Ang svar på mail,

Prøver å sette av 2 timer til mail svaring osv hver morgen, dvs alle fra dagen før skal få svar da. Men det tikker jo selvfølgelig inn mye mail ila dagen, prøver også å svare på så mange jeg kan av disse, men tar fort for mye tid å sette seg ned mens man pakker osv osv.

Vi vil i alle fall ha rutine i å svare på mail hver formiddag. Vi har dessverre ikke mulighet til å love svar på mailer etter kl 16.00, men det skjer ofte at vi sjekker og svarer på mail da også, men ikke ta det som en selvfølge.

takk for det , siden jeg ikke har pakkesporingsnummeret så regnet jeg med at den ikke var sendt.

jeg sjønner at mailsvaring tar tid , men ble litt frustrert her :D (men har det fint nå)

jeg forventer ikke svar på kveldstid men når jeg først hadde skrevet dato så la jeg til kl. også (det ser litt bedre ut da sjø ) ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
terningkast_6.gif
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stå på Ketil..

Du er ekstremt dyktig hva gjelder produkter og teknikker..

Og om alle brikkene faller på plass nå så tror jeg du ror dette i land :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjapp og fin service så lenge varer er på lager, men om ting blir restet så kan ting være litt værre.

Men Kjetil rydder opp så er aldri noe problem:) men er vel alltid sånn at man skulle hatt varene i går når man endelig har bestilt:p

Endret av APR
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye bra produkter og godt utvalg.

Slenger meg på når det gjelder å få svar. Hvis mailene går i spam så er det vel bare å sjekke spamen?

Og det tar litt tid med restordre osv.

Jeg bestilte også varer som ikke var på lager. Etter lang tid, så spurte jeg på nytt. Og da hadde de glemt å sende de.

Hva hvis jeg ikke hadde sagt noe en mnd til? Er det bare en som jobber der? Det skal i bunn og grunn ikke være nødvendig å mase på et seriøst firma mener nå jeg.

Når jeg bestilte forrige pakke, mottok jeg sporingsnummeret 2 dager etter jeg hadde fått pakka..?

Men eller er jeg fornøyd med utvalget.

Endret av Hans Olav
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her om dagen sendnte jeg mail til Mr. Scandicshine angående defekte gjenger på foamcannon'en, da jeg må ha mistet den eller på andre måter fått påført en liten bulk i gjengefestet...noe som resulterte i at det var vanskelig å entre flasker samt at plastgjengene ble spist opp.

Jeg ga beskjed om at han skulle sende meg en slik så fort som mulig da jeg MÅTTE ha en slik i sommerferien. Han fikk også beskjed om at han skulle legge ved en faktura eller evt. sende som oppkrav.

Her om dagen fikk jeg pakkelappen og på postkontoret sto jeg klar med Visakortet, men her var det ingeting og betale!

Kanonbra!!! :)

Manne njeg snakker om er da altså ingen ringere enn Ketil :fun:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da PM inbox'n er full så skriver jeg her istede :)

Ketil: Har den sista pakka med Höen Xenonmatch pærene mine blitt sendt ennå? Du skrev i mail for 10 dager siden at de skulle være på lager, og at du skulle sjekke og sende de. Er snakk om Höen xenonmatch H11.

Så, hva skjer? :D Sendte mail for 2 dager siden men har ikke mottatt noe svar på spørsmålet. *mase mase mase* B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjapp og fin service så lenge varer er på lager, men om ting blir restet så kan ting være litt værre.

Men Kjetil rydder opp så er aldri noe problem:) men er vel alltid sånn at man skulle hatt varene i går når man endelig har bestilt:p

Må si meg ganske enig i det som APR skriver her. Har masse bra utvalg og bra service, men hvis ting ikke er på lager og blir rest'et så tar det tiiiiiiiiid. Venta 3 mnd'er på en SV Detailing kost f.eks . 

Men det ordner seg alltids tilslutt :) Fikk 2 stk koster når ting først kom, en i brevpost og en i en pakke sammen med en Scholl SPAM All purpose cleaner sak som sikkert er kjekk og ha :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå går ordrene på skinner igjen hos Scandicshine. Rask levering og god service :-) Min siste bestilling ble lagt in på Søndag, og er på posten i dag.

Alt som var restet er levert + en liten ekstra flaske som takk for tålmodigheten var gull.

Kjempebra Ketil :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg bestilte bla. en gallon med CG Microfiber Rejuvenator den 4/4-10 som greitnok var i rest , og bla. blackwow den 4/5-10 som også var i rest , for en stund siden sa jag til SS at de kunne vente med å sende til begge deler var inne. tolmodigheten tok slutt for ca 2 uker siden og da etterlyste jeg produktene og sa samtidig at dersom blackwow ikke er inne (i nettbutikken så var mf rejuvenator inne)så returner beløpet og send microf. rejuvenator , ss svarte med "jeg er ganske sikker på at den er sendt" og "snodig , mente denne var sendt " den 22/6 kom endelig sporingsnr og der var microf. rejuvenator og blackwow i pakken

der var også CG monster microfiberkluter i bestillingen 4/5-10 og etter en vask hvor 2 av de mf'ene var med som var den ene revnet ved kantbåndet og limet som holder dem sammen hadde slept (vasket på 80 grader med en dert milo) , sendte mail til SS om dette 15/6 og fikk til svar at de skulle tåle mer enn det og at jeg skulle få en ny , 24/6 sendte jeg en ny mail og spurte om han husket MF ?

det gjorde han ikke , men spurte etter bilde.

til info så ble bilder sendt ikveld.

det har blitt endel mailer frem og tilbake men det viser seg at det er nødvendig

jeg har iallefall blitt oppgitt og frustrert.

edit: skrivefeil

Endret av bjørn
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte en bestilling til Scandicshine på Tirsdag morgen. Rask tilbakemelding og sporingsnummer på ettermiddagen. 48 timer etter bestillingen lå det pakke og ventet på meg på postkontoret. Dette er sånn vi kjenner Scandicshine og tviler ikke på at det er på dette nivået servicen, tilbakemeldingene og leveringstiden er på vei igjen for alle som handler fra Verdal. Virker som om Ketil nå tar tak i og forsøker etter beste evne å forbedre det som har gått trått den siste tiden og han er helt klart på rett spor nå :) Stå på videre Verdal`s blankeste sønn ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min første ordre med SS gikk fint. Det meste på bestillingen min var ikke på lager, så jeg sendte mail og spurte om når de var ventet inn. Fikk kjapp beskjed om at hvis jeg byttet clay så kunne han sende nokså kjapt, og det ble gjort. Minusene var vell at han sendte silk shine istedenfor purple 9000, så det kunne vært nevnt i en mail. Men så lenge sånt ikke skjer på hver bestilling, så går det fint for meg. Fikk heller ikke riktig bøtte iht til den pakken jeg bestilte og den manglet også lokk, men lokket får jeg med på neste bestilling derfra. Fikk god vaskehanske i lammeull i "vaskepakken" og softest applicator istedenfor de gule, så da er jeg fornøyd :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da PM inbox'n er full så skriver jeg her istede :)

Ketil: Har den sista pakka med Höen Xenonmatch pærene mine blitt sendt ennå? Du skrev i mail for 10 dager siden at de skulle være på lager, og at du skulle sjekke og sende de. Er snakk om Höen xenonmatch H11.

Så, hva skjer? :D Sendte mail for 2 dager siden men har ikke mottatt noe svar på spørsmålet. *mase mase mase* B)

*bumper* denne opp igjen. Liker ikke å mase, men når jeg ikke får tilbakemelding her eller på mailen til scandicshine så må man nesten. Hater å mase, men det må tydeligvis til når det er NADA respons. Har'n ferie eller jævlig mye å gjøre?

Mangler ETT sett pærer for å få skifta ut alle på bilen. Og har venta siden 1.april...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive