obimann

Rapide, Panamera og Quattroporte på TopGear straks

Noe av det flotteste av firedørs på markedet er annonsert for kveldens TopGear som begynner om fem minutter (19:55). Tror det er NRK3. Blir spennende å se om de er blanke i lakken også. default_cool.png

Endret av obimann
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte quattroporten...likte Aston Rapiden (feil farve dog).....

Blir deprimert av å tenke på at dette kunne vært oppnåelige greier for de fleste - og kanskje også meg hvis vi ikke hadde bilavgiftene vi har ..... :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men så dere hvor møkkete QPen var da de kjørte til bryllupet? Flaut!

Jeg liker Panameraen også, jeg. Spesielt etter jeg så den på veien første gangen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte quattroporten...likte Aston Rapiden (feil farve dog).....

Blir deprimert av å tenke på at dette kunne vært oppnåelige greier for de fleste - og kanskje også meg hvis vi ikke hadde bilavgiftene vi har ..... :D

Ja, koster bare 1, 4 millioner i england den Rapiden, Noen ledige stillinger der du jobber? :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte ikke på rapiden...tenkte på quattroporten, hehe - sorry

Men det er jo mange som glatt kjøper seg båt til en mill, så hvorfor ikke noe som er morsomt i stedet :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Quattroporten er en fantastisk bil, de andre blir liggende godt plassert i skyggen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte nylig en bilstereoforsterker fra en kar i England, og var nysgjerrig på hvilken bil han selv hadde til å bygge anlegg i. Joda, 2005 modell Audi S4 avant. Ble litt paff helt til jeg sjekket på autotrader.co.uk hva en sånn koster der borte omtrentlig.. ca 150 000kr! DA snakker man rå bil som folk faktisk har råd til :D Her på berget koster de vel omtrentlig 6-700K for samme bil/årsmodell..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke glem forsikringa :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får skimme litt av den halve millionen en sparer :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte nylig en bilstereoforsterker fra en kar i England, og var nysgjerrig på hvilken bil han selv hadde til å bygge anlegg i. Joda, 2005 modell Audi S4 avant. Ble litt paff helt til jeg sjekket på autotrader.co.uk hva en sånn koster der borte omtrentlig.. ca 150 000kr! DA snakker man rå bil som folk faktisk har råd til :D Her på berget koster de vel omtrentlig 6-700K for samme bil/årsmodell..

Eller hva med feks BMW m3 E46 til under 100k, eller Honda S2000 til 50 lapper, eller Maserati 3200 til under 150k. Hellige tid :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller hva med feks BMW m3 E46 til under 100k, eller Honda S2000 til 50 lapper, eller Maserati 3200 til under 150k. Hellige tid :)

De er bare billige fordi de har fått rattet på feil side.default_tongue.png

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er bare billige fordi de har fått rattet på feil side.default_tongue.png

Nettopp, man betaler ikke fullpris for feilvare :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive