Gå til innhold

Lakkmåler til plast


Swissman

Recommended Posts

Vi lakkerer jo da Volvo plast og vi bruker et spes microskop. Vi har prøvd den lakkdybde måleren til plast, men den ga ganske unøyaktige mål. Vi kontroll målte med microskopet. Vi bruker ikke noe lakkdybdamåler når vi korrigerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et problem med en kundeklage hvor en lakkerer skal ha målt 66my på flaten på et forholdsvis nytt kjøretøy. Underlaget er plast eller glassfiber.

Hvordan fikk han målt det og er måleresultatet rikitg? Vi kjøpte lakkmåler men kunne ikke måle noe på tilsvarende flate.

Så prøver å få litt info denne veien her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et problem med en kundeklage hvor en lakkerer skal ha målt 66my på flaten på et forholdsvis nytt kjøretøy. Underlaget er plast eller glassfiber.

Hvordan fikk han målt det og er måleresultatet rikitg? Vi kjøpte lakkmåler men kunne ikke måle noe på tilsvarende flate.

Så prøver å få litt info denne veien her.

Forstår. klarer du å måle tykkelsen på plasten, og så bruke en vanlig lakkdybdemåler? legge metallplate bak plasten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår. klarer du å måle tykkelsen på plasten, og så bruke en vanlig lakkdybdemåler? legge metallplate bak plasten.

Måle tykkelsen på plasten på en slik nøyaktighet at jeg kan bestemme lakkdybde etterpå? Tror neppe at jeg har så nøyaktig skyvelære. ;)

Eller misforstår jeg deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måle tykkelsen på plasten på en slik nøyaktighet at jeg kan bestemme lakkdybde etterpå? Tror neppe at jeg har så nøyaktig skyvelære. ;)

Eller misforstår jeg deg?

Vi prater micrometer her.

Åssen bil er det a? Er det Volvo, kan jeg hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...