West

Beh. av setetrekk i skinn... eller jukseskinn

Skal med tiden ta svigers sin Kia carnival, og han har slike tykke trekk over seter i front. De er av en type skinn eller noe slikt... (!)

Siden jeg har skrekk for å stå der med fingen opp i ........ og ikke ha rett middel til rett tid spør jeg bare nå i god tid;

Hva kan jeg bruke på disse trekkene? På skinnint. ligger jeg på "budsjett"klassen og kommer ikke til å gå for SV-stil på akkurat dette.

Tips til et rimelig alt. taes imot med takk :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har chemical Guys sine skinnpleieprodukter og disse er drøye og veldig bra.

Skinnrensen er eksepsjonelt bra sammen med en myk børste, og skinnkremen er også veldig bra.

http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&cPath=6&products_id=311

Nå er det jo slik i de fleste skinninteriør at det kun er selve sittedelen av setet som er skinn, og det andre er kunststoff, som i feks

"juksesetetrekk"...men jeg tar bare en svingom med rensen og en liten dæsj lærpleie også på disse delene, og selv om det ikke trekker inn som i skinn så blir sluttresultatet bra.

Hvis du lurer på hvor bra rensen er så kan du ta en titt på interiøret i XC70`en nedpå siden her et sted

http://www.detailersclub.no/forum/topic/2219-staales-bilpleielogg/page__st__600

For 300.- får du 4,5dl rens og 4,5dl krem.......Det synes jeg er et knallkjøp B)

Sleng på en swissvax lærbørste så er du i mål både på det som måtte komme av skinninteriør og jukseskinn i lang lang tid

mvh

Ståle :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på Ståle her. Skinn comboen til CG er helt knall!! Rensen er sterk og bra, Conditioneren lukter nytt skinn.

en Svisswax børste også, så fikser du alt av møkkete skinn...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tips. Swissvax-børsten og skinnpleiesettet deres, er jeg veldig fornøyd med. Hvordan er SV sitt skinnpleiesett sammelignet med dette fra CG?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive