Gå til innhold

Hva er det beste rensemiddelet for rensemaskiner?


hmsilset

Recommended Posts

Åssen var den å bruke?

Prøvde den i en liten versus-test sammen med Megs carpet og interior på taktrekket i Touranen, som hadde endel generell skitt samt enkelte direkte flekker.

Trekket ble rent og fint, og ikke minst fritt for skjolder. På området jeg brukte Megs carpet og interior gikk jeg over i ettertid med Smartwax fordi det så ut som om det var skjolder/bølger i trekket. Kan det være fordi den legger igjen mer rester i stoffet?

Stoffet ble også stivere når jeg brukte Megs carpet og interior.

Smartwax syns jeg etterlot stoffet relativt mykt, mye likt Greenclean. Pris pr liter gjør at jeg nå bruker Greenclean, men jeg har ingen problemer å anbefale smartwax'en dersom du ønsker en mild duft av sitrus i bilen etter rengjøring. Det kan og nevnes at den kom i en veldig god sprayflaske.

Det drypper av tuten på Meguiars-flasken, men ikke av Smartwax.

Er det ett problem med skumming når dere kjører igjennom enn stor tank med såpe og vann?

Det har ikke kommet dithen at det har blitt et problem, men jeg er heller føre var enn etter snar. :)

Etter en lengre test av Meguiars APC (før jeg fikk greenclean) så jeg tanken begynte å fylle seg rimelig bra med skum. Tømte den da før jeg fortsatte.

Liker også å kunne blande styrken etter hva du trenger å rense, kanskje litt hardere blanding på fothvileren enn i baksetet feks.

Det, sammen med litersprisen, gjør at produkter i gallon er mitt førstevalg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Prøvde den i en liten versus-test sammen med Megs carpet og interior på taktrekket i Touranen, som hadde endel generell skitt samt enkelte direkte flekker.

Trekket ble rent og fint, og ikke minst fritt for skjolder. På området jeg brukte Megs carpet og interior gikk jeg over i ettertid med Smartwax fordi det så ut som om det var skjolder/bølger i trekket. Kan det være fordi den legger igjen mer rester i stoffet?

Stoffet ble også stivere når jeg brukte Megs carpet og interior.

Smartwax syns jeg etterlot stoffet relativt mykt, mye likt Greenclean. Pris pr liter gjør at jeg nå bruker Greenclean, men jeg har ingen problemer å anbefale smartwax'en dersom du ønsker en mild duft av sitrus i bilen etter rengjøring. Det kan og nevnes at den kom i en veldig god sprayflaske.

Det drypper av tuten på Meguiars-flasken, men ikke av Smartwax.

Megs sin Carpet & Interior har jeg ikke kjøpt eller prøvd da jeg synes den virker ufordelaktig dyr iforhold til andre like gode produkter. Rester i stoffet vil jo sette flekker, og da spesielt hvis man kun renser på området hvor det er flekk.

Som du sier så har jeg også erfart vesentlig mer skumming med Megs APC..

Fint om du sender meg en PM Knutis, har prøvd å sende til deg flere ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megs sin er veldig dyr og derfor ufordelaktig, men fin på "harde" flekker! Må og skylle gjennom medd rent van MANGE runder for å unngå stivt stoff.... Men den tar ekstremt bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...