Gå til innhold

Mutter's nye FoFo


Mutter

Recommended Posts

Etter 4 måneders venting og 2 bil-løse måneder er endelig nybilen i hus...eller rettere sagt, i garasje ! :fun:

Tørre fakta :

2011 Ford Focus Titanium X, 2.0 TDCi automat

Fabrikkstyling

Delskinn

Bi-xenon

etc. etc.

Måtte jo ta en liten prøvetur på E6'n, og bilen overbeviser på alle måter. Sparker bra fra seg, og ligger fint på veien. Nå kjørte jeg den kun på Normal-setting på understellet, skal bli interessant å prøve Sport..

Desverre er vinterhjula på...16" felger jeg ikke er så begeistret for. Vel vel...vi får se til våren, kanskje finne noen nye felger i stedet for de originale 17-tommerne med 15 eiker.

Bilen var faktisk ganske pent detailet av Ford, men gleder meg til å ta vinter-klargjøring nå. Planen er å bruke Werkstatt Acrylic Jett med SV Glacier over. Blir vel en SS-tråd om dette når den tid kommer.

Tok noen snapshots på prøveturen i dag.... glemte kamera, så bildene er tatt med Nokia N82.

post-1921-000146200 1287255362_thumb.jpg

post-1921-065236200 1287255390_thumb.jpg

post-1921-025513000 1287255410_thumb.jpg

post-1921-060034500 1287255471_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Grattis med ny bil

Hvit er veldig veldig riktig :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...