Gå til innhold

Voks/polishtest


kris1986

Recommended Posts

kris1986

http://www.autoexpress.co.uk/products/prod...car_polish.html

Turtle Wax er bedre enn pinnacle... hmm... ( ;) )

Har noen her egentlig prøvd en dyr "billigvoks" som den grønne saken fra Turtle Wax?

Og tror de som tester mange ganger sliter med å skille rens, polish og voks

Endret av kris1986
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Den nettsiden er alltid på bærtur i de fleste tester, bare å se på årene før De har jo ikke peiling på hva de driver på med, verken når det gjelder bilpleie produkter eller andre ting til bil.

Er en vits den nettsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTF.....masse Turtle Wax som er bedre enn begge Pinnacle voksene som Pirex har anbefalt.....hmm :lol:

Virket ikke mye seriøst nei, ser ut som den er kjøpt og betalt av Turtle Wax :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff for en side.

Nå har det seg slik at jeg alltid er litt skeptisk til ny webshopper, la inn en ordre hos pirex for litt siden og bestilte de tingene han anbefalte.

Må innrømme at så fornøyd som jeg ble med den orderen har jeg ikke blit på lenge.

Når man så leser noe slikt svada at pinnacle er dårligere enn Turtle Wax, så må det være noe feil, siden jeg selv har Pinnacle hjemme samt en billig Turtle Wax.

Testet disse og det er snakk om natt og dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

We also took into account ease of application and, of course, cost. The figures quoted are pack prices, and do not include delivery charges from online sources

Hvorfor skal prisen tas med i sånne tester.. skulle ikke være vanskelig og lage tester i forskjellige pris klasser.. Men er vel sånn at folk skal ha noe som er gratis og gjør seg selv...

mene:

http://www.bilpleieguiden.no/tester/bilpolish.pdf

en norsk en fra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne testen har heller ikke klart å skille mellom produktene.

Selvfølgelig beskytter ikke SRP like bra som en ren voks, men renser og fyller voksen like bra som SRP......

Nei...slike tester er det folk her inne som skulle gjort.......tror nok flesteparten av de som gjør slike tester hører til blant zalo og grønnsåpegjengen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...