Gå til innhold

Min '07 BMW 320d


sluquet

Recommended Posts

En liten showcase av bilen min. 320 diesel (163 HK) med automatgir. Fargen er Black Sapphire Metallic, interiøret er sort dakotaskinn. Taket er svart anthrazit.

Ruller på 225/40/18 foran og 255/35/18 bak på sommeren, 17" på vinteren (husker ikke dimensjon). På utstyrsfronten er den ganske bra utstyrt. Kan nevne noen av høydepunktene:

Full M-sport pakke inn- , under og utvendig.

Comfort access.

Shadowline.

Panoramatak.

Sportsseter med varme og luft-justerte sidestøtter

Største navien (Professional), dessverre fungerer ikke TV-funksjonen etter at det analoge nettet ble slukket. Kartene oppdatert til nyeste versjon og det er lagt inn fotobokser.

Xenon, regnsensor, fjernlysassistent og alt det mikket der.

Voice control.

PDC foran og bak.

Etter at jeg fikk den har jeg montert nye baklykter (Blackline) som jeg synes matcher bilen bra. Den har også fått en polering signert Hc_Tk som jeg synes gjorde en ypperlig jobb. Beskyttet med to lag SV Blau Weiss.

Har vært litt lat så jeg har ikke fått tatt så mye bilder av den enda, men dette er kanskje en start :)

Har ikke så mye planer utover det å få chippet den, tenker jeg venter til våren. Vurderer å slenge på noen spacere bak for å få felgene til å fylle litt bedre.

Takk for titten.

post-1881-099674500 1286999987_thumb.jpg

post-1881-057239400 1286999993_thumb.jpg

post-1881-027246700 1286999998_thumb.jpg

Endret av sluquet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil du har der.. og ikke minst farge B)

Fronten på BMW 3-serie er skikkelig tøff, men er det noe som kan redde bakenden?

Synes liksom bakenden drar ned helhetsinntrykket litt hvis du skjønner?

Skal ikke så mye til egentlig... Kankje en ekstra potte ut bak eller noe... Noe som setter den lille prikken over i'en på en måte.

Men da må man vel ty til uorginale midler, og det er jeg lit motstander av, da det fort blir harry.

BMW er flotte biler, men synes ikke bakenden på de fleste BMW'er står i stil med den tøffe fronten samt interiøret.

Flottanes bil har du vertfall, og det er kanskje ingen overaskese at jeg liker fargen, hehe. Riktig motor også. Takk for at du ikke valgte en 316/318. 320 er i mine øyne den minste motoren man bør gå for når man kjøper en 3-serie.

Personlig sikler jeg faktisk nå litt på den nye Volvo V60 D5..... :rolleyes:

Audi A3 Sportback 2.0TFSI 200HK'er Quattro S-line er også en god kandidat.

BMW 525D har også vært i tankene, men jeg synes det er noe som skurrer med den bakenden. Uansett hvor mye jeg river og sliter i håret, så får jeg ikke den bakenden til å passe resten av bilen...

Grattis med nye bil vertfall :)

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil du har der.. og ikke minst farge B)

Fronten på BMW 3-serie er skikkelig tøff, men er det noe som kan redde bakenden?

Synes liksom bakenden drar ned helhetsinntrykket litt hvis du skjønner?

Skal ikke så mye til egentlig... Kankje en ekstra potte ut bak eller noe... Noe som setter den lille prikken over i'en på en måte.

Men da må man vel ty til uorginale midler, og det er jeg lit motstander av, da det fort blir harry.

BMW er flotte biler, men synes ikke bakenden på de fleste BMW'er står i stil med den tøffe fronten samt interiøret.

Flottanes bil har du vertfall, og det er kanskje ingen overaskese at jeg liker fargen, hehe. Riktig motor også. Takk for at du ikke valgte en 316/318. 320 er i mine øyne den minste motoren man bør gå for når man kjøper en 3-serie.

Personlig sikler jeg faktisk nå litt på den nye Volvo V60 D5..... :rolleyes:

Audi A3 Sportback 2.0TFSI 200HK'er Quattro S-line er også en god kandidat.

BMW 525D har også vært i tankene, men jeg synes det er noe som skurrer med den bakenden. Uansett hvor mye jeg river og sliter i håret, så får jeg ikke den bakenden til å passe resten av bilen...

Grattis med nye bil vertfall :)

Takk for svar. Nei, det blir ikke gjort noe for å "redde" bakenden, og jeg er ikke enig i at den drar ned helhetsinntrykket. Jeg synes den er fin bakfra. Sjansen for at jeg setter på større eller flere eksospotter er omtrent like stor som at du blir formann i foreningen for de med god økonomisk sans :) Klarer heller ikke se hvorfor du mener at 525D ikke er pen bakfra, nye 5-serien er råflott.

Skal legge ut liten tråd mens vi polerte denne, men har ikke fått tid enda! :unsure:

Men bilen er rålekker og lakken ble meget bra etterhvert!

Takk for det :) Tenkte du var busy ja så jeg la bare ut et par bilder slik at det ble "spart" bilder av jobben din til senere. Igjen takk for nydelig innsats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min økonomiske sans er det ikke noe galt med :)

Er kun snakk om prioriteringer som alt annet...

Men igjen... Ikke noe galt med bilen din. Synes den er lekker jeg :)

Var ikke ment som noe kritikk. Er jo bare flisespikkeri fra min side, og bil er og blir følelser :)

Grattis igjen :)

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice Bimmer. Grattis. Har selv hatt en helsort BMW og det er tøft. B)

Takk for det! :)

Min økonomiske sans er det ikke noe galt med :)

Er kun snakk om prioriteringer som alt annet...

Men igjen... Ikke noe galt med bilen din. Synes den er lekker jeg :)

Var ikke ment som noe kritikk. Er jo bare flisespikkeri fra min side, og bil er og blir følelser :)

Grattis igjen :)

Det var bare en liten spøk fra min side, du er i din fulle rett til å mene akkurat hva du vil om min bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E91 er vakre biler, både foran og bak ;) Og skjønner hvorfor du er fornøyd med og gå over til blackline lykter, det er en liten upgrade som ser veldig bra ut :)

Jeg har selv hatt min E91 i ett år nå, storfornøyd :)

-Bmw iX3 2021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E91 er vakre biler, både foran og bak ;) Og skjønner hvorfor du er fornøyd med og gå over til blackline lykter, det er en liten upgrade som ser veldig bra ut :)

Jeg har selv hatt min E91 i ett år nå, storfornøyd :)

Takk for svar :) Blackline er definitivt en must i mine øyne ja, det blir en helt annen stil over hele hekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...