Gå til innhold

Trenger små pader til roterende maskin.


Martin.S

Recommended Posts

Er ute etter små pader (75mm) som kan brukes sammen med 3M blå, 3Mgul og 3Mgrønn. Har store pader og bakplate, men trenger liten også. Tenkte og handle inn litt fra scanticshine, men siden de ikke har 3M trenger jeg en anbefalling som kan brukes til de produktene jeg har, allså til hver farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte mine små pads fra 3M i 75mm størrelser . Har sett de på BilXtra. Ellers så kjøpte jeg mine fra odegard-lakk.no over disk. Du kan jo ringe og høre med de om du ikke finner de på BilXtra, om du må ha 3m pads. Jeg også ser etter små baklplater - Scholl bakplate til 3" og 4" pads passer vel sikkert fra SS, står ingenting om det er M14 gjenger...men tror det er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

jeg kjøpte mine små pads fra 3M i 75mm størrelser . Har sett de på BilXtra. Ellers så kjøpte jeg mine fra odegard-lakk.no over disk. Du kan jo ringe og høre med de om du ikke finner de på BilXtra, om du må ha 3m pads. Jeg også ser etter små baklplater - Scholl bakplate til 3" og 4" pads passer vel sikkert fra SS, står ingenting om det er M14 gjenger...men tror det er det.

scholl sine bakplater er M14 ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

jeg trenger også små pads og har fulgt med på shinearama sida jevnlig. de er tom for den gule! og shinearama er veldig treige med å få ting inn på lager igen syns jeg. dent er det eneste negative som er å si om den netbutikken. men det er klart det går jo ann og kjøpe kun den blå og den grønne, men skulle fortsatt hatt en gul en også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lurt litt på å kjøpe grønn, orange og blå uber. Har jo sett litt skryt om de. Og 4" padene fra uber på SS er billige også. Mener å ha lest at det står hvordan cut de har på baksiden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trenger også små pads og har fulgt med på shinearama sida jevnlig. de er tom for den gule! og shinearama er veldig treige med å få ting inn på lager igen syns jeg. dent er det eneste negative som er å si om den netbutikken. men det er klart det går jo ann og kjøpe kun den blå og den grønne, men skulle fortsatt hatt en gul en også.

EliteCarCare har også 3M. Greie priser og fin frakt dersom vikten er lav. Når du logger inn og velger Norge som shippingadr. trekkes mva fra. Min link

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det først og fremst Øyvind G jeg svarte :)

Klart du kan kjøpe über pads. Disse er av veldig god kvalitet. Er som nevnt tidligere ikke sikker på om du vil få samme cut med disse som med 3M, noe jeg mener vil være en fordel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...