Gå til innhold

Bilxtra


Eirik

Recommended Posts

Var innom Bilxtra idag for å kjøpe applicatorpads, og da så jeg til min store overraskelse cyclo pads i hylla, riktignok kun hvite og grønne, men likefult cyclo pads! :rolleyes: Da jeg kikket etter prisen fikk jeg sjokk, 170kr for en 2pk. w00t?

Ser at bilxtra ligger litt over i pris på alt av meguiars, men 170 for en 2pk med cyclo pads var da drøyt stivt.

Så forresten også at de har tatt inn en rekke av disse NanoCover-produktene.

Endret av Eirik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, tipper BilXtra Tromsø er ei franchise-sjappe da ;)

Prisene BilXtra har hatt på Meguiar's varierte i alle fall veldig tidligere, vet ikke om de har fått rydda opp i det nå som det er i fastsortimentet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy

Var også innom Bilxtra i Stavanger å kikket, å der kostet Meguiars Mild Clay 906.- for en boks. Denne betalte jeg 23$ fra sparkleauto.com.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var også innom Bilxtra i Stavanger å kikket, å der kostet Meguiars Mild Clay 906.- for en boks. Denne betalte jeg 23$ fra sparkleauto.com.

Den prisen på 906,- er vel veil pris fra Norsk Prol.

Arrester meg om jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den prisen på 906,- er vel veil pris fra Norsk Prol.

Arrester meg om jeg tar feil.

Fra prisliste:

C2000 Overspray Clay 12pk koster veil 906,- fra Norsk Prol

D6200 Agressive Clay og D6100 Medium Clay koster 494,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

Betalte 1100kr for Microfiber, NXT Wax, NXT Wax og mitt.... Etter den gangen sluttet jeg å handle på BilExtra.

De skulle ha 7500kr for Cyclo... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meguiars Fan

Fra prisliste:

C2000 Overspray Clay 12pk koster veil 906,- fra Norsk Prol

D6200 Agressive Clay og D6100 Medium Clay koster 494,-

906,- for 12pk er feil. de andre stemmer ser det ut til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra prisliste:

C2000 Overspray Clay 12pk koster veil 906,- fra Norsk Prol

D6200 Agressive Clay og D6100 Medium Clay koster 494,-

906,- for 12pk er feil. de andre stemmer ser det ut til.

Får tipse NP om at de har feil i prislista, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ja BilXtra har greie priser på mye ja... tror NXT tech wax kosta opp mot 400 kr der...

Blir litt samme greia som feks maxbo, mange har rabattavtaler der og da setter de prisene litt deretter, så oss vanlige som ikke har konto hos de respektive må blø når vi kjøper noe.

Handler jeg feks drill etc på maxbo betaler jeg full pris, men de kameratene jeg har som har konto der har jo 30 el 40% rabatt, og da sier det seg selv at du betaler noe overpris på en del. BilXtra har også rabatt avtaler, og da blir det ikke så ille.

Bauhaus har bra priser på Meguiars, samt at godkjemi er billige og sender fraktfritt over 500 + at du som medlem her får 10% rabatt også, så det def smartest å handle på nett, men noen ganger må en bare ha det, og da blir ofte gode råd dyre.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler jeg feks drill etc på maxbo betaler jeg full pris, men de kameratene jeg har som har konto der har jo 30 el 40% rabatt, og da sier det seg selv at du betaler noe overpris på en del.

OffTopic: Du får si fra til neste gang du trenger drill el.l så kan jeg sikkert fikse det til en meget god pris ;)

Endret av kazzper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...