Gå til innhold

Skjolder på gummi/plastikk lister


Bjerknez

Recommended Posts

Jeg har i det siste merket at plastikk/gummilistene på bilen blir fort skjoldete når jeg vasker bilen. Jeg mistenker at det kanskje er såpen som gjør dette(?)

Skjoldene er også meget vanskelig å fjerne, og eneste måten å fjerne/skjule de på er å bruke en gummifornyer ale SV Protection eller lignende. Så problemet er vel kanskje at jeg skjuler skjoldene ved en slik løsning siden de dukker opp igjen ved neste vask?

Det virker som om skjoldene kommer når såpen tørker på listene og når det først har skjedd så er det klin umulig å fjerne skjoldene med å spyle med vann.

Nå skal jo ikke såpen tørke inn i utgangspunktet så her tar jeg sef. selvkritikk, men det jeg lurer på er om det finnes en måte og fjerne disse skjoldene på uten å skjule dem?

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Forhandlere
Bernhard

Rails er ikke bare bare å holde strøkne, spesielt ikke når det er svart matt metall.. Jeg bruker Seal Feed på listene rundt vindu, altså gummi og det holder bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg sliter med at folk som sitter på lukket igjen døren ved å ta hånda på den matte svarte området ved vinduet! Ser sånne fettflekker der :P aaahh hehe Er heldigvis ikke noe stress å få det bort, går av i vask. Men kjenner til problemet med listene, dog ikke på min egen bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett det der på min bil og

seal feed funker fint til det - har mer tro på at det er avfetting som gjør det der

bjerknez, prøv en real børstevask og se om det hjelper

[center]I put Swissvax on my Swissvax[/center]

[center]Mirage[/center]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...