Gå til innhold

Drømme tur?


AndreasLie

Recommended Posts

AndreasLie

Kom over denne og har ikke sett at noen andre har linket til den her. Dette må jo være drømmeturen innen bilpolering. Disse to har altså blitt sendt til Sverige for å polere Koenigsegg på 3M's regning. En slik jobb hadde ikke jeg sagt nei til i hvertfall :)

http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=187266

IMG_8424.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde svetta litt tror jeg :) Makan til antall kombinasjoner av pads og produkt har ikke jeg vært borti ihvertfall. At karen er dyktig og nøye er hevet over enhver tvil, men jeg tror The Bosses of Gloss her inne hadde ass-whoppa mirakel-detaileren grundig

Men nok åff-topic - en sjefsnydelig bil ihvertfall, og ser ut til at den ble ganske så ripefri til slutt

Og smekk på lanken for å sette krukka rett på vingen ja :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Paul Dalton er dyktig, det er det ingen tvil om..

Men samtidig så har hos også vært utrolig flink til å markedsføre seg selv og jobbene han gjør verden rundt så all ære til han for det..

Personlig så har jeg ikke helt sansen for fyren da han virker veldig ovenfra og ned, samt han har gjort noen reklamestunt som ikke har vært helt heldige for han og en av samarbeidspartnerene hans dessverre. Dette medvirket vel også litt til at han sank litt i kurs på flerfoldige forum rundt om i verden...

Og over til bilen.. Det er en helt sinnsyk bil å få holde på med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele greia er arrangert av 3M eller? Også bruker de Swissvax tilslutt? ;)

Edit: Han glemte ta dekkshine på innsiden ;) Og den norskregga Porsche Panamera'en som sto der, er det Bård Eker sin eller?

Endret av Dr_S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...