Gå til innhold

Vinneren av Best In Show Juni 08


Dennis

Recommended Posts

  • Admins

Vinneren av Best In Show for Juni 08 har blitt kåret, den heldige vinneren av Swissvax Concorso voks ble.

jvaule

Vi gratulerer!

Send PM til Dag/Svisswax med adressen din for å motta premien

Dette er def noe av det mest vriene vi har hatt her, hadde ikke to hatt samme navn hadde vi ikke kommet frem til en vinner, 2 av de andre i juryen hadde en hver, og det sier bare noe om hvor jevnt denne her ble.

Alle i juryen er mildt sagt sjokka over nivået her inne etterhvert, og det ble som nevnt rimelig vanskelig å ta ut 1 av alle de som postet bilder, da alle var jevnt over kanon...

men gratulerer jvaule med Swissvax Concorso og takk til alle som var med på konkurransen

mvh. Svissvax og Detailers Club Norway

Ligger også ute på forsiden til detailersclub.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

grattis

:D

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

snart bare vinnern som ikke vet noe....kansje vi kan ta nr 2 på lista istedet???

he he

polishmester, polishmester hvor har du gjort av deg....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Gratulerer så mye - en verdig vinner :) jeg hører vel fra deg etter hvert tenker jeg... ;)

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oida, ble jo helt sjokket her.

Kom hjem fra en kinotur også leser jeg dette.

Må si jeg gleder meg til å prøve swisswax for første gang, skal nok få postet et bilde av min bil i solnedgangen med to lag med concorso ;)

Endret av jvaule
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ja enig med at bildene bør inn her også..

Blir også muligens en annen "stemmemåte" neste gang da denne konkurransen her viste at det er vanskelig som FY når det er så mange som er bra....vurderte en stund å sende Concorso til alle, men Dag sa nei....he he

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også litt konstruktiv kritikk..

Jeg føler at det dømmes ut ifra hvem som har best bilde.. Altså, bilde skal jo være bra, det er jo helt klart..

Men skal man være proff-fotograf for å vinne en bilpleiekonkurranse? Syns det blir litt feil.

Er ikke alle som har mulighet å ta bilder ute i sola. På bilen jeg la ut, hadde jeg regn utenfor verkstedet f.eks..

Jada, jeg er dårlig taper :)

Scandicshine Detailer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Nå skal ikke jeg blande meg inn i hvordan DC legger opp konkurransene sine, men vil likevel få komme med et innspill som sponsor denne mnd og medlem av juryen; Med så mange utrolig bra bidrag så er det nesten så må man kjøre loddtrekning for å kåre en vinner, men det blir jo heller ikke riktig.

Når man sitter og ser gjennom alle disse skinnende bildene så er det noen som legger seg mer på minnet enn andre. Akkurat denne gangen falt nok medlemmer av juryen for bidraget til jvalue. Det at bilde nr 3 var utrolig bra komponert forringer jo ikke det faktumet at jobben også var meget bra utført.

Det var jo flere med gode bilder og meget bra resultat (feks Whiplash) og selv om ikke været var det beste eller alle like gode fotografer så var det helt klart mange bilder som viste en utrolig bra jobb (feks Virtual). Personlig så satt jeg med 5-6 bidrag (kanskje flere) som egentlig var like gode ut fra en "shine begrunnelse" og hvor jeg ikke la for mye vekt på bildekomposisjonen, men man må jo velge en til slutt..

Uansett så var det utrolig morsomt med er så stort engasjement i og med at vi var sponsorer denne måneden :) Det vil komme nye sjanser - det kan dere få arrestere meg på ;) (selv om vi ikke kunne imøtekomme Truls sitt innspill om å dele ut en Concorso til hver :P )

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag, det blir vel Smaragd som blir neste antar jeg? Den har ihvertfall jeg UTROLIG lyst på...hehe ;)

Synes det er veldig flott av alle som sponser denne typen konkurranser. Kjempeartig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...