AndreasLie

Valgets kval

Jeg kan jo ikke være noe dårligere enn dere andre her inne og etter treffet på Lillehammer og mye god info fra Dag så ser jeg at jeg må ha en Swisswax, men hvilken?!? Etter litt prating med Brynjar, lesing og tenking er jeg fortsatt ikke helt sikker på hva som er den ultimate for mitt valg. Som dere vet så polerer jeg mye forskjellige biler og vil ha en voks som gir best mulig holdbarhet og glans. Jeg ønsker derfor en som gir bra resultat uansett lakktype og farge til ca 1000kr. Jeg regner med at resultatet uansett vil bli knall, men hadde vært fint å høre litt synspunkter her :)

De jeg har tenkt på er Shield, Mirage og etter tips fra Brynjar, Scuderia og Blau-Weiss

Takk :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shield er min favoritt i den prisklassen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

x2 på Shield. Kongevoks

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan jo ikke være noe dårligere enn dere andre her inne og etter treffet på Lillehammer og mye god info fra Dag så ser jeg at jeg må ha en Swisswax, men hvilken?!? Etter litt prating med Brynjar, lesing og tenking er jeg fortsatt ikke helt sikker på hva som er den ultimate for mitt valg. Som dere vet så polerer jeg mye forskjellige biler og vil ha en voks som gir best mulig holdbarhet og glans. Jeg ønsker derfor en som gir bra resultat uansett lakktype og farge til ca 1000kr. Jeg regner med at resultatet uansett vil bli knall, men hadde vært fint å høre litt synspunkter her :)

De jeg har tenkt på er Shield, Mirage og etter tips fra Brynjar, Scuderia og Blau-Weiss

Takk :)

Jeg hadde valgt Shield, men så er det den Concorso´n da! Nydelig på rød bil da. Holdbarheten på Shield er best!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shield, min favoritt ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer for Shield her også i den prisklassen :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for god hjelp. Da blir det nok en Shield om ikke så alt for lenge :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis varighet er en viktig egenskap, så ville jeg ikke valgt Mirage.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mirage har også god holdbarhet såsant grunnlaget er bra, men den kan fortsatt ikke sammenlignes med Shield på holdbarhet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en boks Shield på vei fra SS. Tenkte å gå vinteren i møte med en skikkelig god og holdbar voks. Denne tåler vel også Prickbort i moderate mengder så vidt jeg vet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper du Shield så kjøper du ikke feil ;) knallbra voks, kjører Shield selv på vinteren.

redline:

Shield tåler prickbort i moderate mengder ja ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive