Gå til innhold

Megs odour eliminator


Aspiranten

Recommended Posts

Aspiranten

Jeg er på jakt etter en gammel holk som helt sikkert vil lukte gammal bruktbil. Så at Bilextra har dette produktet i sortimentet sitt så jeg tenkte å høre om folk har erfaringer med produktet, fjerner det lukt og fungerer det lenge? Er ikke så glad i wunderbaum og stripper scent i bilen, vil helst ha minst mulig lukt der bare... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Mja, tenkte å få gjort det selv. Det er jo en del av detailingen B)

bare googla litt.koster en god del.En rensemaskin må vel til i det minste om du skal gjøre det selv uten alt for mye baum :)

http://www.bilhospitalet.no/rense_ut_roeyklukt_hundelukt_mugglukt.html

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Lei deg en rensemaskin da mesteparten av lukta sitter i interiør. Det koster ikke mange hundrelappene for 1 døgn, samt kjøp Nanolotus sin AC rens, bytt coupèfilter, jekk en pils og nyt resultatet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testa denne (hvis det er en liten gul sprayflaske du mener)

Lukten forsvant en stund men om det var fordi den virka eller om den bare ble skjult av parfymen er jeg neimen ikke sikker på.

Etter et par uker så var ihvertfall lukta i kupeen tilbake, så noen varig løsning er det neppe.

Jeg har Mimo du kan få låne i stedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aspiranten

Hmmm, har allerede kjøpt en sånn billig våtsuger fra Chlasern, er Mimoen magisk i forhold?

Var det jeg var redd for Ståle, mtp. holdbarhet. :\

@ Bernard: Har AC rens, funker gull, men er den spess funkbar på vanlig varmluftsanlegg? Skal ha en billig "sjitbil" til en månedslønn bare, så noe AC blir det nok ikke i den.

Hvordan er det å fjerne lukt med tekstilrens alà CG GC f.eks? Vil jo vaske ut mye av skitten som ligger i stoffene i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...