daniel

Swissvax wunderbaum

23 innlegg i emnet

tenk.... en swissvax wunderbaum, utformet som en liten krukke med intense lukter fra hele sortimentet til å ha stående oppi colaflaskeholderen i bilen .... det hadde vært noe det =)

det er tidvis fristende å ta lokket av miragen og bare ha den stående i bilen men det blir litt lite økonomisk i lengden....

Endret av daniel
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenk.... en swissvax wunderbaum, utformet som en liten krukke med intense lukter fra hele sortimentet til å ha stående oppi colaflaskeholderen i bilen .... det hadde vært noe det =)

det er tidvis fristende å ta lokket av miragen og bare ha den stående i bilen men det blir litt lite økonomisk i lengden....

Jeg tenkte faktisk akkurat samme tanken for noen dager siden :) Kunne vurdert å brukt en 50ml autobahn voks til dette.Blir billig duft om du f.eks har den på en gammel baum der det ikke er igjen lukt fra før.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen dum ide ;) og tenkte dem burde lage nøkkelringer med feks swissvax små krukker osv:D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ha badedrakt old skool style i samme stil som sykkel-drakta, samt en SV-gakk-gakk jeg kan ta med i svømmebassenget.....

Wunderbaum hører hjemme i butikken - uansett hvordan det dufter. Er vokst opp "på landet", men kan virkelig ikke fordra å se ting henge og dingle i sladrespeilet uansett hva det måtte være. Selv ikke en nykter Lindsey Lohan hadde fått være i bilen min hadde hun klamra seg fast til sladrespeilet...

:D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil ha badedrakt old skool style i samme stil som sykkel-drakta, samt en SV-gakk-gakk jeg kan ta med i svømmebassenget.....

Wunderbaum hører hjemme i butikken - uansett hvordan det dufter. Er vokst opp "på landet", men kan virkelig ikke fordra å se ting henge og dingle i sladrespeilet uansett hva det måtte være. Selv ikke en nykter Lindsey Lohan hadde fått være i bilen min hadde hun klamra seg fast til sladrespeilet...

:D

Men derimot Lindsey Lohan i ikke-nykter tilstand, da hadde nok vært plass i baksetet ditt Espen.. :eek:

Tror ikke det kommer noen Swissvax wunderbaun i løpet av de første ukene iaf.. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men derimot Lindsey Lohan i ikke-nykter tilstand, da hadde nok vært plass i baksetet ditt Espen.. :eek:

Tror ikke det kommer noen Swissvax wunderbaun i løpet av de første ukene iaf.. ;)

Hehe, i baksetet på Saab'n er det et barnesete samt ei SV-bøtte - og i Versoen er det barneseter, dvd-spillere, leker og ymse annet. Så frøken Lohan hadde nok gått ut fra mine biler med buksene pent på, litt flau men allikevel med en god følelse inni seg :)

I samme slengen vi snakker SV-relaterte ting - hva med et komplett middagsservice med SV-logo på, og behandlet med Endurance? Gjerne også i dokkehus-størrelse også, for da får man med 50ml med voksen på kjøpet og beskjeden "klask det på sjæl"

:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

altså nå mener jeg ikke noe som henger og dingler i speilet, men krukke, fint plassert i koppholderen og bare gir gooood lukt =)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan lage et swissvax basseng formet som en krukke, svømme i crystal rock mm:D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

altså nå mener jeg ikke noe som henger og dingler i speilet, men krukke, fint plassert i koppholderen og bare gir gooood lukt =)

Godt tenkt da Daniel - meningen er jo veldig godt :)

kan lage et swissvax basseng formet som en krukke, svømme i crystal rock mm:D

Spørs om vi ikke må lage en bindende liste - og helst med forskuddsbetaling da... hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde nok blitt litt dyrt :D får nok holde med produktene , men hadde vært litt gøy med no swissvax gadsjet ;) som feks swissvax speedo :lol::lol:

Endret av kjimmern
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere ikke Swissvax Speedo? Det har jeg og ble litt ståhei da jeg kom fra Canariøyene og landet på Gardermoen kun iført Speedo!!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere ikke Swissvax Speedo? Det har jeg og ble litt ståhei da jeg kom fra Canariøyene og landet på Gardermoen kun iført Speedo!!!

haha :lol: dem vart vel skræmt el no ;) tror jeg dropper speedo, for mye vises ;):lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs om vi ikke må lage en bindende liste - og helst med forskuddsbetaling da... hehe

sign me up =)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wunderbaum tror jeg må være det mest harry jeg ser i en bilrute.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I vår så fikk Dag laget sykkeltrøyer og sykkelshortser med swissvax-design inspirert av Truls.

Har brukt disse klærne en hel del i sommer, og kvaliteten er upåklagelig. Designet er knallbra, og det er mange som har bemerket hvor tøffe de swissvax-klærne er.

Kalas lager blant annet langermede sykkeljakker osv, og slik sommeren har vært i år har det ikke vært hver dag man har kunnet sykle i kortermet.

Hadde det vært en ide å samlet interesserte til langermede swissvax sykkeltrøyer/jakker Dag ?

Hva med langrennsdresser....? Det hadde vært kult......

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter litt oppunder det forslaget om en SV nøkkelring, er alltid kult med litt fancy profileringprodukter man får kjøpt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med mats, en nøkkelring hadde vært moro. Gøy med effekter. På shinearama finner man wounderbaum som lukter skinn. Tok med en sånn på forrige bestilling for morroskyld, men det er ikke å anbefalle, forferdelig intens lukt hehe.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takket være Bernhard så får jeg skjelvinger når jeg leser eller hører navnet "wunderbaum"... så takke seg til noen sprayer med Citus Scent i bilen i stedet...

Men nøkkelring er jeg med på...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øy, ikke dra dette over på meg, jeg har ikke hatt noe med den surringa di med wunderbaum å gjøre... Så med fare for å gjenta meg selv, vennligst ikke bland meg inn i dette Txxxs!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he, du er en del av ingrediensen du mr mann, 2 wunderbaum under gulvmattene mine hadde navnet ditt på seg for å si det sånn...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive