Gå til innhold

Er jeg syk?


Tommy

Recommended Posts

......eller er det helt normalt å stå å spyle panseret på bilen i 5 min etter hver vask, bare for å se på beading/sheeting. :wub:

Jeg har ikke tenkt over dette, før naboen min spurte meg i dag, hvorfor jeg den siste tiden alltid ble ståendes i flere minutter å spyle panseret etter at jeg hadde vasket, jeg måtte tenke meg litt om, men fant fort ut at grunnen må være 2 lag med Crystal Rock. B)

Jeg spylte bare videre, å naboen gikk undrende videre, uten å ha fått et tilfredstillende svar.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
hmsilset
:) Du er nok ikke syk, men huske å filme neste gang! Helst 5 minutter i høy kvalitet sånn at vi som ikke har Crystal Rock kan få kose oss også!

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Helt normalt dette Tommy... Skjer støtt her også...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns kanskje det var litt sykt at du bare sto 5 minutter, jeg sto vel ca 10-15 minuter, og jeg har bare concorso på default_tongue.png

Men CR hadde jeg vel kanskje stått enda... Neste gang ønskes video..plzdefault_biggrin.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent... snart må du filme det får å kunne se på det senere også... og kanskje vise det til andre...

<<øy øy... sjekk her a... syk sheeting ass.>>... de andre bare ser på deg som store spørsmålstegn og lurer på hva som feiler deg.....

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre bare en 15 sek snutt av en BMW M3 jeg la CR på.

http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=440876673766

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare svart noe så dumt som:

"Jeg bare spyler av poleringen slik at voksinnholdet kommer tydeligere frem, slik at bilen også er beskyttet mot UV-stråler"

Finner man på noe slikt å si, så er det sjelden du får flere spørsmål, og naboen din har fått ett svar han ikke skjønte en dritt av. (Noe forhåpentlighvis du selv også ikke gjorde)

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...