Gå til innhold

Fikk bilen «saltet» på danskebåten


BalleKnalle

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

"Bilen hadde stått parkert bakerst, på et område uten tak, og den var dekket av salt. Jeg forsøkte å gnikke det vekk med spylerveske, men det gikk ikke bort"

Får bare håpe det var vinduen han forsøkete å "gnikke" rene da..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal på bilferie i europa kjører jeg via Gøteborg og over til Danmark, for ikke f**n om jeg skal ha bilen min på noen båt mer. Da tar jeg Corollaen isåfall.

Med den forrige bilen min fikk jeg både bøyd skilt foran og en rød flekk på venstre forskjerm fordi en nisse ga beng i om han måtte slå døra inn i en annens bil for å få plass til å få ut den feite ræva si.

Mvh,

DanskebåthatÆr Geir

Endret av Geir

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fiesta_xr2i

Vasket tre ganger

Etter først å ha avfettet bilen to ganger med spesielle kjemikalier, og deretter vasket enda en gang med vanlig såpe, er Tobiassens bil bortimot ren. Men salt som har klistret seg fast under lister får han ikke bort.

www.scandicshine.no sier bare jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta denne båten om 10 dager. Så blir spennende og se hvordan passaten blir seendes ut når vi ankommer Danmark da.

Leid hus i 2uker, så skal uansett ha med meg litt vaskeprodukter :)

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Kjipe greier.. kjøre ned da vel ;) litt langt, men kan kjøre fort på de veiene der da hvertfall :)

(VAG... galvanisert... nam)

Endret av kris1986
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipe greier.. kjøre ned da vel ;) litt langt, men kan kjøre fort på de veiene der da hvertfall :)

(VAG... galvanisert... nam)

Ja skulle gjerne gjort det, men med en baby på 3,5 mnd er det ikke like greit å sitte i bilen så lenge i strekk.

Blir spennende å se om jeg er så "heldig" å får en plass bakerst på båten, der det ikke er tak :rolleyes:

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...