Tommy

Swissvax cabriolet behandling

Når blir denne SV cabriolet impregneringen som ble brukt på den orange Lamborghini'en tilgjengelig for vanlige forbrukere?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Den blir dessverre ikke tilgjengelig på forbrukermarkedet, da denne inneholder såpass sterke kjemikalier at den foreløpig er forbeholdt profesjonelle bilpleiere.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Den blir dessverre ikke tilgjengelig på forbrukermarkedet, da denne inneholder såpass sterke kjemikalier at den foreløpig er forbeholdt profesjonelle bilpleiere.

Henter denne evt. inn også farge på falmet stoffkalesje og kan dere utføre behandling i lokalene deres?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jeg sjekke ut Lars Erik, behandling utfører vi ja :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bringer desverre ikke fargen tilbake er jeg redd for..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det ante meg nok.. da må nok den i så fall farges opp (tekstilfarge?)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan skiller du proffmarked fra forbrukermarked her inne?

Jeg føler meg mer proff enn den lokale bilpleieren, men egentlig er jeg bare en "forbruker" :unsure:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan skiller du proffmarked fra forbrukermarked her inne?

Jeg føler meg mer proff enn den lokale bilpleieren, men egentlig er jeg bare en "forbruker" :unsure:

Du må ha /detailing som yrke for å få tittelen proff.Så uansett hvor god du er i noe så kan du ikke kalle deg proff uten å ha det som yrke :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til informasjon så vil denne nå være tilgjengelig for alle som måtte ønske å handle settet. Det vil komme for salg på swissvax.no innen kort tid :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotters Bo & Dag, denne skal jeg prøve :)

Har testa Colourlock nå til vinterklargjøringa på konebilen fordi den sveitsiske impregneringa ikke var tilgjengelig....men utifra

bildene Bernhard Brynjar og Bernhard presenterte i Lambo-tråden så var Swissvax sin rimelig heftig.... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å si det slik så ser jeg ingen problem med at folket her inne bruker denne forseglingen.. De fleste her inne er nok betraktelig mer forsiktig enn den gjennomsnitlige bilpleier ute på bruket.. Når det er sagt så er det noen enkle forhåndsregler man må ta med denne forseglingen fra SV, både som proff og "vanlig" forbruker:

1. Bruk en eller annen form for pustevern

2. Dekk til lakk som kan komme ut for "støving" fra imprigneringen

3. Følg ellers bruksanvisningen for produktet som beskrevet på flasken:-)

Sånn fra førsteinntrykket mitt så var denne knakende bra. Nå blir det uansett spennende å se til våren når to av bilene jeg har dette på kommer tilbake for en liten vårshine. Det vil gi svar på holdbarheten da også den ene av bilene går året rundt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"1. Bruk en eller annen form for pustevern" :blink: å det sier du nå, ikke rart jeg ble litt småsvimmel her i garasjen, når jeg behandlet taket på Lotusen :wacko:

Dette er det desidert beste stoffet jeg har prøvd på soft top cabriolet'er, å jeg har vert igjennom en del.

Men jeg lurte på en ting, kan det være mulig å bruke denne til å impregnere f.eks stoffmattene i bilen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det fungerer den også utmerket til Tommy :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se det, da er det jo i grunnen 2 for 1, å da er det jo billig :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive