Gå til innhold

Tørkehåndkle


kris1986

Recommended Posts

har ikke testet og har heller ikke sett det hos ss enda men dette ser tykt nok ut

http://www.chemicalguys.com/Woolly_Mammoth_Super_thick_best_dryer_car_care_p/mic_1995.htm

ellers gjør jg ikke annet enn å sverge til chemicalguys miracle dryer

[center]I put Swissvax on my Swissvax[/center]

[center]Mirage[/center]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Dodo supernatural, og kommer ikke til å bruke noe annet. ser ikke problemet med å få ut vannet av håndkle, får jo tørket ferdig bilen før det trengs å vri opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Jeg bruker Dodo supernatural, og kommer ikke til å bruke noe annet. ser ikke problemet med å få ut vannet av håndkle, får jo tørket ferdig bilen før det trengs å vri opp.

Var ikke det at det var ett problem at den ikke tørket bilen, for det gjør den. Kan lett tørke to for den saks skyld. Poenget var at den holder veldig godt på det vannet den har tatt til seg og det er ikke alltid jeg vil frakt 4 kg ekstra vann hjem. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever at alle tørkehåndklene mine blir litt dårligere etter hvert etter vask jeg..

Mitt miracle dryer er ikke like bra nå som det var da det vvar nytt...

Det samme kan man si om bilen, buksa og dama. Det som brukes blir slitt og alderen tar knekken på alt til slutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har miracle dryer, og det suger bra med vann, og som nevnt så er det ikke det som er problemet. Jeg vil ha ett som er en del mer "plush"

Det "mammoth"-håndkledet har jeg lest at linter noe j#vlig, så derfor er jeg skeptisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jojo, men dette gjelder håndklær som er vasket 3-4 ganger også.

Min eldste MD er vasket i maskin flere titalls ganger og suger fremdeles som bare det. Brukte tidligere Milo og Omo men da ble de gradvis dårlgere. Vasker nå kun med CG MF-vask på høy temp og det fungerer bedre. Fargen er imidlertid ikke like gul lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...