Gå til innhold

lease bil fra ludobil


maggi224

Recommended Posts

  • Admins

Så ganske billig ut. Men den store ulempen er jo at man må kjøre rundt med den ikke fult så pene Ludo reklamen på :P Men bryr man seg ikke om det, så er det jo en billig mulighet til å kjøre rundt med ny bil en god del billigere enn ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ganske billig ut. Men den store ulempen er jo at man må kjøre rundt med den ikke fult så pene Ludo reklamen på :P Men bryr man seg ikke om det, så er det jo en billig mulighet til å kjøre rundt med ny bil en god del billigere enn ellers.

var det jeg og tenkte hadde bare ikke vert for den ludo reklamen tror jeg hadde leaset bilen men er ikke sikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

Idar Vollvik finner opp hjulet på nytt?

Nova Vista / Moveboards har holdt på med dette lenge, de er proffe, og har bedre utvalg.

Endret av ClearCoatChristR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idar Vollvik finner opp hjulet på nytt?

Nova Vista / Moveboards har holdt på med dette lenge, de er proffe, og har bedre utvalg.

movborads så ganske bra ut der var jo serive årsavgift og forsikring med i prisen. har funnet ut at verksteds besøk med gammel bil er dyrt og kjenner ikke noen som kan mekke svart i stavanger heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er kjipt med å lease er å levere bilen tilbake etter 3 år, ha betalt ca. 100.000.- og ikke sitte igjen med en skjit..

Kjøper du en bil kan den ihvertfall selges når du blir lei eller må bytte, men det er selvfølgelig en personlig og økonomisk vurderingssak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er kjipt med å lease er å levere bilen tilbake etter 3 år, ha betalt ca. 100.000.- og ikke sitte igjen med en skjit..

Kjøper du en bil kan den ihvertfall selges når du blir lei eller må bytte, men det er selvfølgelig en personlig og økonomisk vurderingssak ;)

akkuratt det jeg og tenker på men en ny bil taper seg jo veldig masse i verdig den og. men har usansett ikke råd til ny bil nå som jeg er lærling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkuratt det jeg og tenker på  men en ny bil taper seg jo veldig masse i verdig den og. men har usansett ikke råd til ny bil nå som jeg er lærling

Hva med en 1-2 år gammel bil som ikke har gått så langt(15-20k-ish) De kan være alvorlig mye billigere enn helt ny bil. Leasing er nok ikke det billigste, men da har man gjerne mer kontroll på kostnadene(hvis man absolutt ikke gidder å sette seg ned med kalkisen :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selgere jeg kjenner anbefaler å heller låne penger for å kjøpe ny bil enn å lease. Såfremt du ikke har planer om å kjøpe ut bilen og selge den igjen privat etter 3 år så taper du mye penger på leasing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpe leasing bilen etter 3 år er vel ikke lov... http://www.nrk.no/helse_forbruk_og_livsstil/1.19867

Kunden kan velge om han vil kjøpe bilen etter endt leie eller levere den tilbake. Vis den blir levert tilbake, så blir det tatt en taksering på bilen. Alt av riper og bulker etc må erstattes, samt har man kjørt over den angitte kilometergrensen må dette også betales for. Da er prisen gjerne mellom 1 kr til 2 kr pr km..! Og så kommer forsikring og årsavgift i tillegg.

-Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...