Gå til innhold

Bilstøvsuger


Finnsbråtn

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg kjøpte denne som Bernhard referer til, og er godt fornøyd med den. Kan suge både vått og tørt.

eg kjøpte også Foma sitt Rensesett og bruker den da som rensemaskin til tepper og seter i bil.

Så ikke dom ut den nei. For vel gå til innkjøp av en sånn imorgen da :) Takker for svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om elprice har butikk i Stvg, men de selger den.

de har butikk på forus så skal gå og se på den på lørdag,

edit: klarte ikke og finne denne på netbutikken til elprice så kanskje de har sluttet og selge den

Endret av maggi224
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de har butikk på forus så skal gå og se på den på lørdag,

edit: klarte ikke og finne denne på netbutikken til elprice så kanskje de har sluttet og selge den

Her er den: Link :)

Ser de har bare en igjen men NAF har også denne her. Er vel NAF butikk ved Kvadrat? Tror den ligger på 599,- for NAF medlemer :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Admins
truhaa

Kan støvesuge med den, følger med filter også i pakka, men foretrekker vanlig støvesuger til den jobben selv...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte denne som Bernhard referer til, og er godt fornøyd med den. Kan suge både vått og tørt.

eg kjøpte også Foma sitt Rensesett og bruker den da som rensemaskin til tepper og seter i bil.

Har kjøpt meg denne selv. Testet den i går, huhei som den tok! Kjempefornøyd. :)

Men, når du suger vått, tar du bort papirfilteret? Fant ikke noe om det i manualen, kun HEPA-filteret som skulle fjernes..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Hvordan er Mimo til å støvsuge med? Regner med det kan tilkobles..

Bruker Mimo som støvsuger selv og synes det fungerer meget bra! Suger en god del bedre enn "vanlige" støvsugere synes jeg :)

Har kjøpt meg denne selv. Testet den i går, huhei som den tok! Kjempefornøyd. :)

Men, når du suger vått, tar du bort papirfilteret? Fant ikke noe om det i manualen, kun HEPA-filteret som skulle fjernes..?

Bort med papfilteret ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
Bjørgvin

Noen som vet om dette munnstykket passer til bilxtra sin maskin?

https://www.deal.no/...dusentID=175151

Lurer jeg også på. Lenge sett etter et slikt munnstykke. Men det er vel ganske universalt den størrelsen på rørene? Alt av tilbehøret tul min innestøvsuger passer på bilxtra maskinen.

OT:

Hvor skal man egentlig plassere det skumfilteret på bilxtra sugeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer jeg også på. Lenge sett etter et slikt munnstykke. Men det er vel ganske universalt den størrelsen på rørene? Alt av tilbehøret tul min innestøvsuger passer på bilxtra maskinen.

OT:

Hvor skal man egentlig plassere det skumfilteret på bilxtra sugeren?

Skumfilteret tres på undersiden av "lokket/toppen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...