Gå til innhold

Kwazar spruteflasker


Bjerknez

Recommended Posts

Tittelen sier vel det meste... men jeg lurer på om det er noen her som har testet disse flaskene som man får kjøpt hos scandicshine?

http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&products_id=458

Disse skal vist sprute både når man trykker OG når man slipper håndtaket....

Virker som en genial løsning... men funker dte i praksis?

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt skeptisk og jeg har følgende begrunnelse. (rett meg hvis min skepsis er uten grunnlag)

Jeg bruker P21S Power Gel ublandet med dysen neeesten igjennskrudd slik at det kommer en dusj med de flaskene jeg har i dag. Da blir det sef. også litt tyngre og trykke inn da innholdet skal gjennom ett veldig trangt hull...

Vil det si at mekanismen i sprayhodet er såpass bra at den klarer og spraye med samme kraft ved å slippe opp håndtaket?

Jeg så denne videoen og det så ganske overbevisende ut... selv med en spredd stråle:

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Puha, de koster mange penge i Norge - Godt vi er med i EU :lol:

Nå, men, skal se om jeg kan finde tiden til at teste en sprayer med Power Gel her i weekenden :) Umiddelbart vil jeg tro at det sagtens kunne lade sig gøre, de er ret solidt bygget de sprayere fra kwazar.

Venligst,

Ebbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puha, de koster mange penge i Norge - Godt vi er med i EU :lol:

Nå, men, skal se om jeg kan finde tiden til at teste en sprayer med Power Gel her i weekenden :) Umiddelbart vil jeg tro at det sagtens kunne lade sig gøre, de er ret solidt bygget de sprayere fra kwazar.

Venligst,

Ebbe

Vi er IKKE med i EU, med de fordeler og ulemper det måtte ha. moms på alt import er en ULEMPE! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fik det prøvet af og ingen problemer - ud over en kwazar sprayer der måske skal vaskes pga. P21S lugten. Det skal dog siges, at de fineste forstøvningsindstillinger ikke fungerer helt godt, men der skal bare skrues en smule på sprayerens nozzle, så er der ikke noget problem i det.

Kwazar's sprayere sprøjter jo en del mere produkt ud, og det er ikke så let at præcisere sprøjtene.

Venligst,

Ebbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Mange som bruker disse her? Sparer man mye tid å legge avfetting på en bil? Tenker de må være fine til claylube også..Har en bestilling hos ss på gang, så vurderer å prøve de ut.

Endret av johnsta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg liker den godt, dog ikke brukt den så mye enda, men den er overlegen i vannkrig med spruteflasker.. Truls tapte etter noter på Lillehammer..

Bernhard.....kan ikke du ta å rapportere deg sjøl på denne, så skal jeg fjerne den :P

Endret av Ståle
greide ikke dy meg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Siden de fleste lavtrykks-sprøyter bruker uendelig(?) med produkt, gikk jeg til innkjøp av 3 slike flasker.

Har til nå testet de med Espuma Revolution felgrens, IronX (som er litt tyktflytende), vanlig vann og CG Greenclean.

IronX har en tendens til å reagere med metall i sprayhodet på mine Spraymaster-flasker, det skjedde ikke når jeg brukte Kwazar-flaskene. Den er litt tyktflytende også, så den flower ikke spesielt bra, men disse flaskene funkerte veldig bra til påføring.

Sparer ganske mye krefter på å pumpe bare halve antallet ganger, og det går raskere med påføring.

Jeg syns dette helt klart er de beste sprayflaskene jeg har brukt sålangt, og de anbefales med god samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Makki_

Kwazar flasker er gode ja. Synd at de koster så mye i Norge :(

Kjøpte 3 stk sist jeg var i Polen og vurderer å bestille flere snart.

Kan godt anbefale Kwazar sin lavtrykksflaske og - Venus Super PRO+.

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Kwazar flasker er gode ja. Synd at de koster så mye i Norge :(

Kjøpte 3 stk sist jeg var i Polen og vurderer å bestille flere snart.

Kan godt anbefale Kwazar sin lavtrykksflaske og - Venus Super PRO+.

Gir du en lyd neste gang du er nede der? Jeg skulle hatt noen også...

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...