znapper

Øh.....hvor får man kjøpt produktene?

Sitter og scanner gjennom produktomtalene og der er det virkelig mye jeg kunne tenkt meg å kjøpt (f.eks Tardis pga gjenstridig dritt som ikke lar seg fjerne med PB), men det står jo aldri hvor disse produktene er å få kjøpt.

Hvorfor kan man ikke legge til hvilken forhandler som fører disse tingene, så slipper man jo en hel masse googling og ringerunder for å finne noen som har de?

(er klar over at det finnes noen forhandlere som er linket her inne på generell basis, mn synes likevel det er vanskelig å finne ut hvor man faktisk får kjøpt mange av produktene som anmeldes her.)

Synes folk kan nevne hvor de har kjøpt produktet de anmelder. (evt bør det stå linker til siter/butikker som fører produktene under produktnavnet).

Ellers vil jeg si at detailersclub er en flott site, har lært veldig mye om bilpleie på kort tid her, gjorde mye feil med min forrige bil, med min nye ønsker jeg å gjøre ting riktig, slik at den holder lenge.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei..

Du kan gå på Produktguide og se, der står det som regel hvor man får kjøpt det.

Edit: sorry der sto det bare Produsent. Der burde det kanskje stått levrandører i norge også.

Endret av Janko
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Japp, my point excactly =)

Mye bra produkter, men en del hodebry å finne ut hvor man får tak i de =)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

shinearama.co.uk

scandicshine.no

blankbil.no

autobahn bilpleie

en liten start her såfall

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje denne du ser etter: Hvem selger hva og hvor ;)

Til info så er det Autobahn bilpleie som selger Tardis (autosmart) :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jkart sin link er spot on, men sef noe som ikke er med der også, pøve å oppdattre den innimellom, men sikket ikke ofte nok..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wow, takker for linkene og oversikten hvem selger hva og hvor (det innlegget burde nesten vært et eget menyvalg på hovedsiden mener nå jeg =) )

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive