Gå til innhold

Hvordan IKKE vaske mf+sw bomullssvamp


Morten83

Recommended Posts

En liten anbefaling: IKKE vask padsene deres sammen med swisswax sin nye bomullssvamp.

Ihvertfall ikke hvis svampen er ny og første gang den vaskes :)

Men derimot Microfiber klutene og svampen gikk fint.

Har en liten jobb å pelle av lo gitt, mulig det funker med støvsuger, må bare tørke først.

post-43-1214734448_thumb.jpg

post-43-1214734481_thumb.jpg

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

he he, det har jeg testet også, og det blir ikke gjort igjen...ikke noe blir ødelagt, men noe jobb å fjerne all loa igjen da....

Chenillesvamper/mitts loer altid en del før første vask, derfor er det ofte greit å ta den i maskinen før du bruker den første gang (alene)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Swissvax anbefaler å vaske den alene før bruk og ta den en liten tur i tørketrommel om dere har det, min slapp ikke mye fiber i allefall etter vask i maskinen..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loet kun før vask ja, men synes at "ulla" ble stivere til tross for 30 grader og milo.

Kanskje den får en liten tur i trommelen ved vask nummer 2 da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swissvax anbefaler å vaske den alene før bruk og ta den en liten tur i tørketrommel om dere har det, min slapp ikke mye fiber i allefall etter vask i maskinen..

Så det stod på pappen rundt svampen, men hadde ikke regnet med at det festet seg sånn på padsene..

Syntes også den ble stivere i "pelsen", så tørketrommling vil gjøre den mykere igjen?

Hvor varmt skal jeg tromle den?

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...