Gå til innhold

Duger denne?


Mons

Recommended Posts

Pappa har nettopp flyttet og prøver derfor å sortere og rydde litt. Bilen hans har poleringsskrekk (jeg får ikke lov til å røre den :P), så når han fant denne blant verktøyet sitt fikk jeg den sist jeg var innom. Det er en Power Craft etellerannet.

post-1617-029562700 1284144055_thumb.jpg

post-1617-015509000 1284144057_thumb.jpg

Er den brukelig? Vil resultatet bli noe bra? Og hvor får jeg kjøpt polerhetter som passer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der vil nok ikkje duge!

Eg fikk ein sånn av bruttern ei gang. Den vart ikkje testa. (fann ingen grunn til å prøve den)

Og da hadde eg den billige 2 hoda DA maskina ifra biltema/Clas Ohlson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Sånn maskin har faren min også :) Tror alle fedre har en sånn og aldri bruker den. Kan vel brukes, men ikke rett maskine til annet enn fjerning av mikroswirls.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, var egentlig det jeg tenkte, men ville sjekke med folk som faktisk hadde peiling :)

Like greit å bare slenge i el-avfall og få bedre plass i boden? Har ikke engang sjekket om den virker, kan jo kanskje gjøre det først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg ville tatt vare på ledningen til den, klipp av den og kast maskinen litt rundt og ha det litt artig med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville latt ledningen stått på, og heller prøvd meg på kulestøt... :lol:

Hadde en slik maskin en gang for mange år siden (riktig nok ikke identisk med denne) og denne er helt og holdent ubrukelig.

Alternativt kan du sprute litt bensin inn i alle åpninger, for så og fyre den opp og la den gå til den kveiler.

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Ledninger er alltid kjekt å ha.. Plutselig trenger du en til en annen maskin da du har klippet over den som var på maskinen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Jeg ville latt ledningen stått på, og heller prøvd meg på kulestøt... :lol:

Hadde en slik maskin en gang for mange år siden (riktig nok ikke identisk med denne) og denne er helt og holdent ubrukelig.

Alternativt kan du sprute litt bensin inn i alle åpninger, for så og fyre den opp og la den gå til den kveiler.

Det med bensin på hørtes artig ut :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...