Gå til innhold

Voks til Hvit perlemor


Delta8v

Recommended Posts

Heisann :)

Jeg har da som det står over en bil i hvit perlemor.

Perlemoren er blå, har intrykk av at de andre jeg har sett med perlemor er mere rosa/rød i skinnet.

Har dere noe forslag til en voks jeg kan bruke på denne fargen?

Har Pinnacle Souveran Paste Wax som jeg bruker på min koksgrå Alfa, og den fungerer helt utmerket på den men tror ikke effekten blir den samme på hvit...

Takker for svar :)

IMG_0415.jpg

IMG_0419.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Hei og velkommen hit :)

Tror nok Swissvax Glacier som er laget for lys/hvit lakk passer meget godt til bilen din. Evt kan du bare gå for en av show car voksene til SV som Concorso osv.

Utrolig rå bil du har btw! Den fortjener en god voks ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville ikke kjøpt Concorso eller en annen "wet-look"-voks pga den gjør lakken dyp.. Synes det er finere med en sealer e.l (Glacier har jeg ikke prøvd, men siden den er for hvit lakk er den sikkert god ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Swissvax concorso synte jeg selv er en knallsak.

Husk bare å rense lakken skikkelig før voks, det er et MUST mht alle bilder det, men resultatet syntes ofte bedre på lyse farger, som hvit el sølv...

Grisegrom bil også det der :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swissvax concorso synte jeg selv er en knallsak.

Husk bare å rense lakken skikkelig før voks, det er et MUST mht alle bilder det, men resultatet syntes ofte bedre på lyse farger, som hvit el sølv...

Grisegrom bil også det der :)

Takker :)

Tenkte jeg skulle finne en detailer i oslo distriktet som kunne gjort litt grunnarbeid, har ikke alt som må til :P

Har kun såpe å voks :D

Bilen er grom ja ;)

Ventet i 10 år for å finne denne fargen :D Men det var verdt det B)

Så da har jeg en sort og en hvit :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Takker :)

Tenkte jeg skulle finne en detailer i oslo distriktet som kunne gjort litt grunnarbeid, har ikke alt som må til :P

Har kun såpe å voks :D

Er vel noen oppegående karer i Ås i allefall som kan se på den.. men mange andre også her som er flinke...

Om du ønsker jobben utført, så kan du også poste det ut her

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...