Gå til innhold

Noen som har jobbet med Range Rover her?


Alfaduden

Recommended Posts

Hei.

Jeg er tibudt en 2 stegs jobb på en RR sport 2007 mod. Svart... Er det noen her som har gjort noe liknende på en slik type bil før? I så fall ønsker jeg tips. Hardhet på lakk etc..

-Magnus

"Alfa Romeo is for nice people" -J. Clarkson

 

Magnus Skjølsvik Svendsen


1986 Alfa Romeo 75 QV 2,5 6V Iniezione
2017 Mercedes B250e 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er tibudt en 2 stegs jobb på en RR sport 2007 mod. Svart... Er det noen her som har gjort noe liknende på en slik type bil før? I så fall ønsker jeg tips. Hardhet på lakk etc..

-Magnus

Bare å prøve seg fram, mildeste kombo først, hvis ikke det tar noe, beveg deg til noe grovere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Finn frem DA maskinen ihvertfall..

Uff... Har bare roterende.

"Alfa Romeo is for nice people" -J. Clarkson

 

Magnus Skjølsvik Svendsen


1986 Alfa Romeo 75 QV 2,5 6V Iniezione
2017 Mercedes B250e 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Da er fyrstikker og bensin en god deal..

Men roterende er ett helvete på den lakken, var vel en 2005 eller 2006 jeg tokk, svart tett...

Endret av Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en helt annen lakkttype, men jeg har tatt en orange Freelander II (svigerfar sin). Var litt sticky, men ikke noe grusomt egentlig. Kjørte #105 og/eller D151 på hele bilen. Ble mye hologrammer med #105, men ikke noe UFSE ikke fikset.

Ligger i bilpleieloggen min forresten: http://www.detailersclub.no/forum/topic/3671-essieks-logg/page__st__40__p__92364#entry92364

Endret av Essiek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Og bilen er SVÆR også, panser str er en vanlig mellomklassebil tror jeg...;)

Brukte bare CG Vertua Bond her jeg, skulle bare ha en shine på den, men Vertua Bond var ikke like lett å fjerne den heller på denne.. er noe sticky som Brynjar sier...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.. Nå mistet jeg hvertfall lysten på den. Har prøvd å utsette det lenge nå.. hehe

"Alfa Romeo is for nice people" -J. Clarkson

 

Magnus Skjølsvik Svendsen


1986 Alfa Romeo 75 QV 2,5 6V Iniezione
2017 Mercedes B250e 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

se på det som grunn til å oppgradere produktspekteret ditt... DA feks ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Og en gylden mulighet til å samle verdifulle erfaringer :D

x2!

Bare vær sikker på at du har god nok tid på bilen. Får du trøbbel med lakken er ikke stress noe som gjør det bedre akkurat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes absolutt du skulle prøve deg på den. Du vil antagelig møte mye motbakke og frustrasjon. Men på den andre siden så er det nettopp slikt du lærer av også. Helt enig med truuha og trogha.

Ville absolutt anbefale deg å kjøpe deg en DA maskin. Når jeg skal ta en bil så er DA maskinen en like stor selvfølge som den roterende om jeg vil være "sikker" på å få et hologramfritt resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Jeg og min roterende maskin går i gang til Fredag. Så får vi se hvordan resultatet blir. Skal prøve å loggføre med bilder.

"Alfa Romeo is for nice people" -J. Clarkson

 

Magnus Skjølsvik Svendsen


1986 Alfa Romeo 75 QV 2,5 6V Iniezione
2017 Mercedes B250e 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...