Gå til innhold

Handz On+parkerings bulker


Erik-w

Recommended Posts

Har vært litt i media i det siste om smart repair av bulker på biler.

Og siden fiestaen ser ut som den har stått utenfor et kjøpesenter alene i 3 uker sammenhengende nå vurdere eg og prøve dette.

Er i bergen denne uka og vet at Handz On på Lagunen utfører slike jobber.

Men så har eg og sett noen her bruker en slags ters som limes på bilen og drar ut bulken, funker dette?

Noen som har erfaring med såkalt smart repair eller/og Handz On i bergen?

Kan ut og ta bilde av bulkene.

Mvh Erik W
03 Volvo S40. Jobb bil
13 Ford Mondeo Titanium S, barnevogn/ konebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv en liten kjedelig "rygge-på-noe-bulk" bak på bilen jeg nettopp kjøpte. Denne skal jeg prøve å få fikset selv.

Har kjøpt det settet du refererer til på Torshov. Gikk ikke på de 3 første forsøkene, men har ikke gitt opp enda.

Snakket også med NordicDent, men de kunne ikke fikse bulken da de var avhengig av å komme til på baksiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv en liten kjedelig "rygge-på-noe-bulk" bak på bilen jeg nettopp kjøpte. Denne skal jeg prøve å få fikset selv.

Har kjøpt det settet du refererer til på Torshov. Gikk ikke på de 3 første forsøkene, men har ikke gitt opp enda.

Snakket også med NordicDent, men de kunne ikke fikse bulken da de var avhengig av å komme til på baksiden.

Jeg lurer også på om noen har erfaringer med slike firma i Bergen. Har en 4-5 små dinger jeg gjerne skulle bli kvitt (jævla nabo...)

C

Cyberdog

2016 AMG GLA 45

1957 Volkswagen Boble

2012 Abarth 695 Tributo Ferrari (solgt)

2011 Abarth 500 esseesse (solgt)

2009 Fiat 500 Sport (solgt)

 

www.carsandcoffeebergen.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant tråd , jeg har ingen erfaringer med dette selv men ønsker å fikse et pat småbulker på min datters Skoda Fabia 2001.

Venter i spenning på denne tråden :)

Hva med bulker som vender utover :huh:

Og kan man ikke sparkle ut små bulker som vender innover ?

Endret av opas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant tråd , jeg har ingen erfaringer med dette selv men ønsker å fikse et pat småbulker på min datters Skoda Fabia 2001.

Venter i spenning på denne tråden :)

Hva med bulker som vender utover :huh:

Og kan man ikke sparkle ut små bulker som vender innover ?

Målet med "smart-repair" er jo å slippe sparkel og lakkering. Seff kan bulker sparkles og lakkeres, men det er mye mer jobb og koster og mye mer kroner. Bulker som går utover kan bankes inn og sparkles

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne litt sent svar, men jeg har vel litt verdifull info her.

På Handz On kommer du i kontakt med Bulkedoktoren. Han er veldig dyktig! Vanlig golfball-type bulk havner på ca 1500kr, avhengig av hvor på bilen den er.

Han har mye mer erfaring enn Nordic Dent, og tar ting som Nordic Dent ikke våger.

Han fikser både inn- og utoverbulker ;)

Han er ikke avhengig av å komme til på baksiden. Eller, det kommer jo selvfølgelig an på bulken. I tillegg gir han beskjed om han er usikker på om det blir 100%.

Micropaint fikser skader ja, men vil anbefale å høre med Bulkedoktoren først. Han er ikke tilgjengelig hver dag, men snakk med Handz On, så fikser de en time til deg.

Tlf. 48 48 41 60

Evt er prisoverslag på skader gratis, og lakkerer er på Lagunen mellom 09 og 1630 i hverdagene.

Ble litt rotete, men bare spør om det er noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
hmsilset

Finner kanskje info her http://www.karosseridoktor.no/index.php?option=com_content&task=view&id=3&Itemid=5 søkte bare Hovde og bulkdoktoren på Google.com. Han kommer fra kommunen her så visste etternavnet.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...