Gå til innhold

Hardstylers Golf Speed GT2


arnfinnj

Recommended Posts

Pleier ikke å være på Rudskogen men blir vel noen VAG treff i år tenker jeg..må nesten det.. Planen er å selge nåværende bil før jeg kan kjøpe R32 og ha råd til tuninga i tillegg (koster endel) :P

Blir nok av treff i år, sesongen er full. Så her er det bare å hive seg på... Du får hyle når du har tenkt deg på et så får vi ta en 2-bils kolonne ;)

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • arnfinnj

    27

  • truhaa

    7

  • Bernhard

    6

  • bjorke

    4

Mest aktive i dette emnet

  • Forhandlere
Bernhard
Pleier ikke å være på Rudskogen men blir vel noen VAG treff i år tenker jeg..må nesten det.. Planen er å selge nåværende bil før jeg kan kjøpe R32 og ha råd til tuninga i tillegg (koster endel) :P

Er det noen VAG treff her nede på sørlandet eller? Skjønner ikke hvordan i huleste du har peng til en så dyr bil ;) Har du begynt å deale på fritida eller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre bare 1,9 tdi.Måtte selge min nye passat 2,0tdi highline proppet med utstyr pga fikk ikke plass til 3 barnestoler i passaten i baksetet grunnet sportsinteriør.Tapte mye gelt.Ble forbanna og kjøpte touran til det bruket som den nå er ment for(familiebil)Men så er det dog den beste bilen jeg har hatt til nå(praktisk bil)meget fornøyd.Og sort på farge(selvfølgelig her i gården) :D Driter i motor akkurat nå.Blir nok en A6 eller allroad når de bare vokser til litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Hardstylers Golf Speed GT2, Porsche, HR, Nuvo Nero++

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...