Gå til innhold

Lamborghini Gallardo LP 560-4


Brynjar

Recommended Posts

Meget bra jobbet gutter..

Og tusen takk til Bernhard for nydelig utført jobb i hjulbuer. Hvis du ikke er skjegg`ete når du kommer imorra så skal du få en klem. seriøst ass.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Tok 40 minutter å bla igjennom denne ;) Synes dette var helt topp.Likte særlig jobben med felgene og hjulhusa.Kred til begge to, og takk for at du hadde med lyden på bilen ett par ganger :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var vel verd å vente på. Flotte bilder og eksepsjonell bra film/klipp, bra musikk valg. Savna kanskje et 200 km/t med motorbrøl en stund etter den siste filmen fader til sort. default_biggrin.png

Bra kommentar av Bernhard også "rattet kan ble ødelagt hvis man bruker en annen kost" hehe

Seriøst bra!!!

Kred og skryt gitt...

Dere får ha god tur oppover i morgen, kjør forsiktig og husk onkel blå står på uante steder!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er veldig barnslig å se en gjeng med voksne mannfolk sikle å polere hjulbolter på ett fremkomstmiddel.....................................meeeen fyttigrisen så kult,skulle gjerna ha fåt sjangsen til være der sammen med dere å sett den bilen,cred til detailere og bil :D

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satte meg ned med Delivio og Cola her, og tenkte at nå skal jeg kose meg skikkelig. Det er helt nydelig med filming, beskrivelse, bilder - og tydelig at dere to ikke overlater noenting til tilfeldighetene.

Etter ca 20 minutter hadde jeg ikke tatt ett eneste potetgull-flak, og cola'en var stein-dau i glasset. Overmunnen min sendte beskjed til nedre kjeveparti om å vennligst rykke oppover et par etasjer, t-skjorta måtte byttes pga AWOL nedre munnparti (ikke lett å samle opp "overflødig munnvann" når haken ligger omtrent på navel-nivå) og kona hadde fått beskjed gjentatte ganger om å vennligst ikke forstyrre meg med trivielle beskjeder angående framtida til våre barn.

Et smykke av en bil og jeg ble enda gladere da det stod at dette ikke var en garasje-bil. Slike himmelske maskiner fortjener å bruke opp et par dekk-sett i året.

Takk til dere begge to for at dere tar dere tiden til å vise oss andre dette - og ikke minst takk for at arbeidet med presentasjonen er minst like godt gjennomført som selve jobben. Sånn - da har jeg faktisk ikke mer å si. Ikke ofte jeg går tom for ord, men... vel..

:thumbs:

og

:bøyemæistøve-hvisdenhaddeværttilgjengelig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

Sykt, nei sinnsykt, eller forresten slingrende sinnsykt... :thumbs:

Denne var verdt å vente på, dere har klart å overgå dere selv nok en gang, og det er ikke rent lite som skal til for å klare det B)

Cred til begge for en fantastisk jobb, takk for at dere deler den med oss her inne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne var absolutt verdt å vente på!!

Utrolig bra write-up, både bilder og video er - som vanlig, og helt i stil med jobben - i en klasse for seg selv :thumbs:

Bernhard skal såklart også få cred så snart han poster et innlegg B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...