KjetilR

En seng en ekte bilpleieentusiast ikke klarer....

Får bare håpe det ikke er lakk på steder man kan se når man ligger det, er litt kjipt å våkne opp og det første du ser er swirls :P

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Äkta läcket, kjerring!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ha ha ha..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

01-v8-Car-wash.jpg

Tenk å våkne opp med vaskebørster på hver side.. aj aj..

KjetilR :blink:

http://www.v8hotel.de/zimmer/themenzimmer/carwash.html

Hadde fått mareritt hver natt om jeg hadde vist at jeg hver morgen våkner til synet av bakenden av en bil som langsomt sklir inn i en "vaske automat" også kallt "bilpleie helvette"

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært evig fett å ha koblet vaskebørstene opp mot vekkerklokka, man hadde kommet seg opp om morgenen da! :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært evig fett å ha koblet vaskebørstene opp mot vekkerklokka, man hadde kommet seg opp om morgenen da! :D

Genial ide!, det å komme seg fortest mulig opp å rase av gåre til jobb har alldrig vært så motiverende :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, da har en vel med å stå opp så det ikke blir swirls i trynet og felgsyre i skrittet.. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, da har en vel med å stå opp så det ikke blir swirls i trynet og felgsyre i skrittet.. :)

:rofl1:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt hat mot vaskemaskinene hadde ikke blitt mindre. Hater jo allerede sangen(e) jeg har som vekkerklokke på telefonen :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive