Gå til innhold

Porsche, samtlige


Tandis1

Recommended Posts

Har vært med å vasket Porscher de siste dagene. De har kun blitt vasket og ingen polering, kun plastfornyer på dekk, i hjulbrønner, under fangere osv. ruter har blitt pusset, bilene har blitt støvsugd og vasket lett over innvendig. Vi har brukt Meguairs produkter, både proff og konsument. Vi har vært 5-6 stk, pluss et par dager med hjelp fra proff gutta fra Norsk-Prol:) 20 biler innvendig og utvendig, det er litt jobb..

Men bilder sier mer enn ord.

DSC_0620.jpg

DSC_0622.jpg

DSC_0016.jpg

DSC_0037.jpg

20omdagen.jpg

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

åååå steike...det hadde vært noe....

så mange biler også da, sikkert gått noen dager før de hadde merket at jeg hadde tatt med meg en av de hjem....den hvite feks..mmmmm

ja hvorfor så mange Tandis?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

Velkommen tilbake får man vel si! :)

Bare pene biler jo! Ser ut som de fleste er Stuttgart reg, så det er vel en slags Porsche event. Håper du koser deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer at det er et Porsche event, Porsche World Roadshow.. Så kan si jeg har kost meg ja^^ Vi fikk litt kjeft idag, hadde visst vært noe "vill" kjøring på kvelden, hadde han sjefen hørt:P Men gøy var det da, hehe..

GT3'n er ganske prono bil^^ Før var jeg ikke så interessert i Porsche, men disse ukene har forandra synet mitt litt:P Jeg fikk kjøre en Porsche Cayenne V8 Turbo 4,8 en dag, og til å være en SUV så WOW! Den går jo så fælt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...