Gå til innhold

Blå 98mod Audi(28/8.2010)


hmsilset

Recommended Posts

Brynjar

Finfint dette Hans Martin:-)

Dette var et skikkelig j%"#g utgangspunkt og det slo meg litt nedi tråden: "Han har jaggu blitt god denne karen!"

Helt råe 50/50 bilder var det også duket for her.

Bildene har fått et stort løft, så hvis du nå hiver deg rundt å lærer deg dette med fokuspunkt så kommer S&S dine til å ta ennå et hopp opp på stigen:-)

Angående felgrens, så har jeg testet veldig mye etterhvert, men har nå slått meg mer eller mindre helt til ro med P21S.. Har du den så trenger du jaggu ikke noe annet.. Tror både blankbil og autobahn selger denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Har hørt om steinvaska Jeans men ikke om steinvaska Bil gitt... Denne her var virkelig ille og jeg tenkte det samme som Brynjar nedover tråden også... du har virkelig fått draget på maskinpoleringa Silset... flott førstehjelp på en Auda

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finfint dette Hans Martin:-)

Dette var et skikkelig j%"#g utgangspunkt og det slo meg litt nedi tråden: "Han har jaggu blitt god denne karen!"

Syns dette var så passende for denne tråden at jeg velger en x2 på det :)

cred avgis i dette øyeblikk ved å trykke post-1034-095412100 1283031860_thumb.png ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY flate denne var jævlig. Tror det må være en av de værste tilfellene jeg har sett. Helt ville 50/50 bilder!

Og jeg må si som de andre her. Du begynner virkelig å bli god på dette. Du har utviklet deg noe voldsomt siden du begynte. Regner med at du kommer til å bli en av de "store" gutta her etter hvert sånn som du satser :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Holy macaroni, snakk om voldtatt lakk. Vasket med stålull denne eller.

Nice 50/50 over her, cred kommer din vei..

Takk! Nei, var en i familien til eier som hadde kjøpt seg poleringsmaskin.Tipper det var en del sant i paden + at bakplata må ha tatt nedi eller noe sånt :)

Finfint dette Hans Martin:-)

Dette var et skikkelig j%"#g utgangspunkt og det slo meg litt nedi tråden: "Han har jaggu blitt god denne karen!"

Helt råe 50/50 bilder var det også duket for her.

Bildene har fått et stort løft, så hvis du nå hiver deg rundt å lærer deg dette med fokuspunkt så kommer S&S dine til å ta ennå et hopp opp på stigen:-)

Angående felgrens, så har jeg testet veldig mye etterhvert, men har nå slått meg mer eller mindre helt til ro med P21S.. Har du den så trenger du jaggu ikke noe annet.. Tror både blankbil og autobahn selger denne.

Takk skal du ha :) Skal lære meg mere om dette med fokuspunkt så snart som muligTakk for tips om felgrens også.Jeg trenger noe effektivt på sånne dager som i dag :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har jeg vært borti de som ikke gidder å vaske bilen før de skal polere engang. "Næsj, den er da ikke SÅ møkkete. Det går så bra så" :P

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth Nilsen

Ble en kjempeforbedring dette. Økte verdi, glans, beskyttelse og eierens go'følelse når han/hun kjører bil. Virkelig en turnaround! :thumbs:

S&S HOF: Ford Escord Cosworth • Porsche 911 • Subaru Impreza WRX

 

Min Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Mäkinen Edition

 

Scandic Shine & Swissvax Approved Detailer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utgangspunktet på lakken der var som X-files, du tror det ikke før du ser det.

Greit for deg tydeligvis, fordi du fikk tatt noen heftige 50/50 bilder. :)

Det står respekt av denne jobben.

Grønn pluss for en sikkelig turnover jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall bra løft på et sykt utgangspunkt. Sånn bil tror jeg aldrig jeg har sett gitt... Helt utrolig!

Cred gis såklart.

Felgrens, så er det aldrig dumt å ha en syrebasert felgrens på hylla. Jeg bruker MG wheelbrightner. Bruker den også til daglig blandet 1:10, dette tar ikke beskyttelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...